کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۸۸۹
تاریخ خبر:

چهار نکته باریک تر از مو از شب سیاه استقلال

چهار نکته باریک تر از مو از شب سیاه استقلال

نکته هایی از بازی استقلال و ذوب آهن

 

◀️سامان فلاح مدافع خوبی است اما چه در پیکان و چه تیم امید مجموعه ی از اشتباهات جانگداز را در خاطره ها ثبت کرده. خطاهای بی مورد پنالتی ، لو دادن توپ داخل محوطه جریمه و اخراج های بیجهت. دیروز تقدیر این بود که استقلال تهران در لحظاتی که سوار بر بازی بود مغلوب اشتباهات پیاپی سامان فلاح شود. بخصوص در سبک 3-4-3 که بختیاری زاده انتخاب کرده بود وظایف یک مدافع بسیار سنگین تر است. فلاح ؛ حزباوی و دانشگر آینده های دفاع وسط های تیم ملی هستند و باید ذهنیت برنده داشته باشند.

◀️آمار ذوب آهن در مقابل 4 تیم مدعی حیرت انگیز است: دو برد و دو تساوی . آنها تراکتور را در تبریز و استقلال را در تهران شکست داده اند و با پرسپولیس و سپاهان مساوی شده اند. این یعنی تیمی در طراز قهرمانی . اما شاگردان ربیعی با هوادار و خیبر مساوی می کنند و با 4 گل از آلومینیوم اراک شکست می خورند. کلا تیمی کم ستاره هستند که برای بازی با تیم های بزرگ طراحی شده اند.

◀️استقلال هنوز هم پرمهره ترین وبالانس ترین تیم لیگ امسال است. بهترین دفاع راست ، بهترین دفاع چپ ، بهترین هافبک هجومی ،‌بهترین مهاجم نوک ...این تیم شایسته جایگاه بهتری است. ترکیب ماشاریپوف ،‌اندونگ و کاکوتا می تواند رویای بسیاری از تیم های ثروتمند حاشیه خلیج فارس باشد.

◀️حسن حسینی برنده اصلی بازی دیشب بود. در فشار انتقادی طرفداران و یک سو تفاهم انضباطی از ترکیب کنار رفت ،‌قهر نکرد ،‌از تیمش حمایت کرد و دید که جانشین جوان و جویای نامش با سه گل بدرقه شد. فشار سنگینی از دوش حسینی برداشته شد.

 

کدخبر: ۵۶۷۸۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر