کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۸۸۴
تاریخ خبر:

پیتسو موسیمانه پس از امضای قرارداد با استقلال چه قولی داد؟

پیتسو موسیمانه پس از امضای قرارداد با استقلال چه قولی داد؟

اعلام فهرست کادر فنی جدید که به مربی آفریقایی کمک می‌کنند

پیتسو موسیمانه، مربی جدید استقلال در مورد شروع کارش گفت: «استقلال تهران باشگاهی بسیار بزرگ در منطقه خلیج فارس است که تاریخچه‌ای طولانی و درخشان دارد. دو ستاره لیگ قهرمانان آسیا بر روی لوگوی باشگاه نشان می‌دهد که این باشگاه چه سطح بالایی دارد. آخرین جام آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به دست آمد و می‌توانیم ایمان داشته باشیم که هوادارانشان دوباره تشنه‌ی کسب افتخار هستند. چالشی که در پیش داریم سخت است، اما افتخار ماست که رهبری چنین باشگاه پرافتخاری را بر عهده داریم. از مدیریت باشگاه برای اعتماد به ما تشکر می‌کنم. آماده‌ایم تا کار خود را آغاز کنیم.»

مویرا تلهگال، مدیرعامل MT Sports، یک شرکت مدیریت ورزشی که در زمینه ارائه خدمات به ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کند و با موسیمانه همکاری دارد، در این مورد گفت: «پیتسو موسیمانه و تیم فنی او در مواجهه با چالش‌ها و در بزرگترین صحنه‌های فوتبال جهان موفق بوده‌اند. استقلال تهران یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران و قاره آسیا است و ما اطمینان داریم که مربیان ما بار دیگر کلاس خود را نشان خواهند داد و با این چالش جدید روبرو خواهند شد.»

 

موسیمانه در استقلال کادر فنی خود شامل ماهیر داویدز، کابلو رانگوآگا، موسی مطلابا و کایل سولومون را خواهد داشت.

استقلال در حال حاضر پس از هفت بازی و هشت امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر قرار دارد. این باشگاه همچنین به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. آنها فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شدند و در حال حاضر در تلاش برای خروج از بحران هستند.

کدخبر: ۵۶۷۸۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر