کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۹۱۰
تاریخ خبر:

مصاحبه طوفانی جواد نکونام علیه مدیران استقلال، حاشیه و بحران

مصاحبه طوفانی جواد نکونام علیه مدیران استقلال، حاشیه و بحران

به من پیغام می‌دهند مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟

مدیران استقلال با وجود انتشار یک بیانیه، ظاهرا مذاکره با گزینه‌های جانشینی جواد نکونام را آغاز کرده‌اند تا رسما تیم وارد بحرانی بزرگ شود. سرمربی استقلال هم چهره‌ای نیست که ساکت بنشیند و در گفتگو با ورزش سه یکی از آن مصاحبه‌های جنجالی را ترتیب داده است. چیزهایی که به گفته خودش بهتر است هواداران از آنها اطلاع داشته باشند:

 

- من تصمیم گرفتم امسال بیشتر سکوت کنم و کمتر حرف بزنم. اما با دو پیشکسوت و بزرگ فوتبال و استقلال مشورت کردم که گفتند سکوت همیشه هم خوب نیست و باید هواداران و افکار عمومی را در جریان مشکلات و حواشی تیم بگذارید.

 

- یکی از بازیکنان جدید تیم من همین دیروز می‌گفت فصل گذشته ۵ بازی پشت سرهم باختیم اما این شرایطی که برای استقلال در یک هفته گذشته پیش آمد را ندیدیم! با یک باخت باید گوشی مدیران خاموش و تیم به حال خود رها شود؟ تجهیزات اولیه پزشکی خریداری نشود و امکانات برای تمرین قطع شود؟ کجای دنیا با یک شکست تیم این‌طور اداره می‌شود؟

 

- من امروز خطاب به هوادار استقلال می‌گویم که به دلیل رعایت یک‌طرفه قانون سقف بودجه نمی‌توانیم قرارداد چند بازیکن خود را ثبت کنیم. استقلال کمبود تعداد بازیکن دارد و چند مصدوم هم داریم، اما با همین شرایط هم اگر حمایت کنند قول می‌دهم موفق شویم.

 

- می‌دانم یکی از همین آقایان از اول هم دنبال مربی خارجی بوده و قبل از آن که مشکلات برای ادامه همکاری من با استقلال مرتفع شود، با مربی خارجی توافق هم کرده بودند. همچنین با سرمربیان خارجی مختلفی در همین چند روز گذشته مذاکره کرده‌اند که یکی از آنها اتفاقا با من در ارتباط است! ایرادی ندارد، باشگاه می‌تواند با هرمربی دوست دارد مذاکره کند ولی چرا یک هفته، تیم را به حال خود رها کرده‌اید

 

با حروف درشت این جمله مرا بنویسید که از فوتبال برای همیشه می‌روم اما اجازه نمی‌دهم زیلیکیچ با این کیفیت به استقلال برگردد. آقایان نمی‌دانند حفظ بازیکن بی‌کیفیت خارجی که بازی هم نمی‌کند، یک سهمیه استقلال در سال آینده را خواهد سوزاند و من هیچ‌وقت به استقلال خیانت نمی‌کنم. حتی اگر مرا برکنار هم کنند بازیکن بی‌کیفیت و بسیار ضعیف را نه می‌خواهم و نه بازی می‌دهم. ز اردوی ترکیه گفتم این بازیکن ضعیف است و او را نمی‌خواهم.

 

-  مهرداد محمدی به من زنگ زده بود و بسیار غمگین و ناراحت بود که چرا باید اسم من از لیست کنار گذاشته شود اما برای یک بازیکن بی‌کیفیت کارت بازی هم صادر شود؟ او به خود من گفت با مدیریت باشگاه بارها تماس گرفتم اما جواب تلفن‌هایم را نداد و مجبور هستم برخلاف میل باطنی از استقلال بروم

 

- آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی هم شرایط مشابهی داشته و باشگاه اصرار به خروج اسم این دو مدافع تیم از لیست استقلال دارد درحالی که من هم اکنون به دلیل قانون سقف بودجه و اجرای آن در استقلال کمبود بازیکن دارم.

 

به من پیغام می‌دهند مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟! طفلکی بلانکو تا ۲ ساعت پیش از دیدار با استقلال خوزستان، نمی‌دانست و نمی‌دانستیم می‌تواند برای ما بازی کند یا نه؟ 

 

- من حرف‌هایم را امروز در کمال صداقت زدم تا همه استقلالی‌ها در جریان قرار بگیرند اما یک بار دیگر تکرار می‌کنم با همین بازیکنان با غیرت و همه مشکلات، اگر حمایت کنند این تیم موفق خواهد شد.

کدخبر: ۵۶۵۹۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر