کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۸۷۴
تاریخ خبر:

بازی استقلال ذوب آهن (گزارش زنده)

بازی استقلال ذوب آهن (گزارش زنده)

استقلال و ذوب آهن، امروز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند

بازی استقلال و ذوب آهن از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز شده است.

استقلال پس از استعفای جواد نکونام هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده و با هدایت موقت سهراب بختیاری‌زاده به میدان آمده است.

استقلال  با کسب سه امتیاز این بازی، به رتبه ششم صعود می‌کند. 

 

ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی، موفق شده در بازی‌های اخیر مقابل مدعیانی مانند پرسپولیس و سپاهان به تساوی برسد و تراکتور را در تبریز شکست دهد اما دو شکست پیاپی در هفته‌های اخیر کارنامه ذوب‌آهن را خراب کرده؛ بخصوص باخت دور از انتظار برابر آلومینیوم با نتیجه چهار بر صفر

 

لحظات حساس بازی استقلال ذوب آهن

دقیقه 2: ارسال یک پاس بلند به پشت مدافعان استقلال، پیش از اینکه به علیاری برسد، با ضربه سر خالدآبادی همراه شد که از دروازه بیرون آمده بود.

دقیقه 3: ارسال قاضی پور از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر ناقص امید لطیفی همراه شد که توپ در دستان خالدآبادی آرام گرفت.

دقیقه 11: حرکت تماشایی رامین رضاییان از سمت راست و ارسال زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید که شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: روی یک کار ترکیبی دیدنی از سمت چپ، کاکوتا وارد محوطه جریمه شد که پاس او از مقابل بلانکو به شکل خطرناکی عبور کرد.

دقیقه 26: رامین رضاییان به خاطر اعتراض، توسط داور با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه 35: روی یک ارسال به روی دروازه ذوب آهن، پارسا جعفری مرتکب اشتباه بزرگی شد و پس از اینکه توپ از دستانش خارج شد، به یکی از مدافعان برخورد کرد و در حال ورود به دروازه بود که توسط شایان مصلح از روی خط برگشت داده شد

دقیقه 37: رامین رضاییان از سمت راست حرکت خوب دیگری را شروع کرد که پاس او در دهانه دروازه پیش از آنکه توسط بلانکو به گل تبدیل شود، با تکل فریبرز گرامی راهی کرنر شد.

دقیقه 49: بلانکو روی قوس محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و بغل پای مهاجم آرژانتینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: استقلال صفر – یک ذوب آهن: روی اشتباه عجیب و بچه گانه سامان فلاح و رافائل سیلوا، توپ در مقابل مجید علیاری قرار گرفت و او با فراری تند و تیز، در مصاف تک به تک با خالدآبادی، با شوتی محکم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 63: کاکوتا پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به کرنر رفت.

دقیقه 63: پس از چند رفت و برگشت در محوطه جریمه ذوب آهن، توپ به بلانکو رسید. او پس از کنترل توپ، ضربه اش را روانه دروازه حریف کرد که شوت دیدنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و به درون زمین برگشت.

دقیقه 67: ارسال زکی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید که شوت او قدرت لازم را نداشت و جعفری توپ را مهار کرد

دقیقه 70 : استقلال صفر – دو ذوب آهن: محسن آذرباد یک پاس در عمق را ارسال کرد و سامان فلاح که روی گل نخست مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، این بار با پر کردن آفساید، فرصت خوبی را در اختیار لطیفی قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه 82: ارسال کرنر رضاییان با ضربه سر کم دقت سامان فلاح به بیرون رفت.

دقیقه 87: استقلال صفر – 3 ذوب آهن: روی پاس در عمق تماشایی رامتین سلیمان زاده، توپ به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را برای بار سوم باز کرد

پایان بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ذوب‌آهن.

کدخبر: ۵۶۷۸۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر