کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۶۴۷
تاریخ خبر:

شانس پیتسو موسیمانه برای توافق با استقلال چقدر است؟

شانس پیتسو موسیمانه برای توافق با استقلال چقدر است؟

پیتسو موسیمانه، مربی آفریقایی الاهلی مصر است و...

پیتسو موسیمانه یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است. باشگاه زیر بار نمی‌رود و همه‌چیز را شایعه می‌‌داند.

 

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال، اسامی مطرح شده را حاصل بیش‌فعالی مدیربرنامه‌های ایرانی آنها دانسته و گفته:  اکثریت این اسامی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی این مربیان است که بتوانند با حمایت هواداران و استفاده ابزاری از آن‌ها گزینه‌هایشان را به باشگاه نزدیک تر کنند. هر اسمی را چه تایید و چه رد کنیم، در بازار آقایان تاثیرگذار خواهیم بود. موارد مختلفی را بررسی می‌کنیم. به آخر کار رسیده‌ایم و در اسرع وقت اعلام می‌شود.

 

سایت فوتبال 360 که به عادل فردوسی‌پور تعلق دارد نوشت: استقلالی‌ها در ۴۸ ساعت گذشته با یک سرمربی آفریقایی وارد مذاکره شده‌اند که البته نام آن نزد «فوتبال ۳۶۰» محفوظ است.

گزینه مدنظر آبی‌ها سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی آفریقای جنوبی را دارد و با جو فوتبال آسیا هم آشنا است؛ چرا که در تیم‌هایی، چون الاهلی و اب‌ها عربستان و الوحده امارات سرمربیگری کرده است.
 
فوتبال 360 در ادامه نوشته: در کارنامه گزینه مدنظر آبی‌ها، قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا همراه با تیم الاهلی مصر دیده می‌شود که مشابه این دستاورد با تیم مصری در کارنامه خوان کارلوس گاریدو سرمربی کنونی پرسپولیس هم به چشم می‌آید. آبی‌پوشان با گزینه آفریقایی مدنظر خود که تجربه قهرمانی در فوتبال باشگاهی عربستان را هم دارد، مذاکرات مثبتی داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً تا روز سه‌شنبه رسماً از سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت رونمایی و گزینه مدنظر استقلالی‌ها تا پایان هفته به تهران سفر می‌کند.
 
همه این‌ها را نشانی‌های پیتسو موسیمانه ارزیابی می‌کنند.
 

پیتسو موسیمانه، مربی آفریقایی الاهلی مصر است که این تیم را به قهرمانی قاره آفریقا رسانده است. پیتسو علاوه بر هدایت تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی، در زمان حضور کی‌روش در تیم ملی مصر، سرمربی باشگاه الاهلی مصر بود و با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آفریقا هم شد. موسیمانه که در سال ۲۰۱۶ هم عنوان بهترین مربی سال قاره آفریقا را به دست آورده بود، در سال ۲۰۲۱ به همراه کی‌روش نامزد کسب عنوان بهترین مربی قاره آفریقا بود.

پیتسو موسیمانه 60 ساله و متولد ۱۹۶۴ است. او بازیکن سابق و مربی سابق فوتبال اهل آفریقای جنوبی است و در السد قطر تجربه بازی دارد.

کدخبر: ۵۶۷۶۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر