کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۵۲
تاریخ خبر:

روز رستگاری دربی بازها بدون روزبه و ارسلان و مهدی !

روز رستگاری دربی بازها بدون روزبه و ارسلان  و مهدی !

درباره متخصصین دربی های بزرگ تهران

دربی های تهران همیشه  یکسری متخصص در هردو تیم داشته  و دارد.  بازیکن هایی که در روز نبرد اصلا یک جور دیگر می شوند. سرشان درد می کند برای دعوا و رجز و اخطار و پنالتی و اخراج و تهییج تماشاگران. نمونه هایش ؟    مثل علی انصاریان و هاشمی نسب (هم در پرسپولیس و هم در استقلال )و عابدزاده و ورمزیار و علی منصور و محرمی و پیوس و فرهاد مجیدی . اصلا در دربی ها شکوفا می شوند . می درخشند و گردوخاک می کنند و به مخبوب قلب تماشاگرها بدل می شوند. حالا گر در بقیه فصل هم کاری نکنند ایرادی ندارد. دربی است دیگر. شوخی ندارد.در پیش از انقلاب هم بازیکن هایی مثل مرحوم مهراب شاهرخی و  علی جباری و حسین کلانی متخصص بالا بردن آدرنالین خون تماشاگران بودند.

118005_888

 

 

دربی امروز کمبود دربی بازها را احساس می کند. ابی ها هیچ کدام از دربی بازهای متخصص یک دهه گذشته خود را به همراه ندارند. نه مهدی قایدی است و نه سیاوش یزدانی ، نه دانشگر هست و نه فرشید اسماعیلی و نه امید نورافکن و نه حتی ارسلان مطهری.. همه لشگر متعصبین جنجالی. آخرین امیدشان روزبه چشمی بود که او هم غیرمنتظره احراج شد تا استقلال امروز بدون متخصصین دربی وارد میدان شود.بدون آن چهره های مصمم و جنجالی.

 

1400022423574379322776454

 

در اردوی پرسپولیس شرایط کمی بهتر است. امید عالیشاه شاه مهره دربی هاست.او می آید تا در فقدان اورونوف نقش خودش را به عنوان چهره سرنوشت ساز ایفا کند و برای  تماشاگران استقلال رجز بخواند. سروش رفیعی هم اگر در ترکیب باشد کارشناسی ارشد دربی دارد. و بالاخره کنعانی زادگان که می دانیم از همان دقیقه اول جنجال را شروع خواهد کرد. و البته نیم نگاهی به علیپور که نمی دانیم مثل قبل از مهاجرتش ، روحیه دربی دارد یا نه.

 

 

کدخبر: ۵۶۶۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر