کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۰۶
تاریخ خبر:

طالع سعد استقلال؛ مهرداد بخشیده شد، اورونوف به دربی نرسید

طالع سعد استقلال؛ مهرداد بخشیده شد، اورونوف به دربی نرسید

مهرداد محمدی بازیکن محروم استقلال بخشیده شده و می‌تواند برابر پرسپولیس در دربی بازی کند

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال، محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافته است تا او بتواند آبی‌ها را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

 

در شرایطی که پس از پایان تمرین امروز استقلال، بازیکنان این تیم آماده حضور در اردو بودند، مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، روانه منزل خود شده بود ولی از طرف کادرفنی با این بازیکن تماس گرفته شد تا سریعاً خود را به سایر اعضای تیم برساند. محمدی نیز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، در شرایطی که سوار بر یک موتور سیکلت شده بود، به اردوی استقلال ملحق شد تا برای حضور در دربی پایتخت آماده باشد.

 

پس از هفته پایانی لیگ سال قبل بود که مهرداد محمدی در مصاحبه جنجالی و غیرقابل پخش با رسانه‌ها، به انتقاد از فدراسیون و سازمان لیگ پرداخته بود که منجر به صدور حکم 6 جلسه محرومیت برای این بازیکن شد. تلاش‌های اولیه استقلال برای شکستن این حکم بی‌نتیجه بود ولی در نهایت محرومیت مهرداد محمدی کاهش یافت تا او به دربی پایتخت برسد. حالا دست جواد نکونام برای چینش نفرات موردنظرش در خط حمله بازتر است. البته اعلام این حکم در فاصله یک روز تا دربی می تواند باعث اعتراض پرسپولیس شود و باید دید واکنش این تیم به کاهش محرومیت محمدی و حضور او در دربی چه خواهد بود.

 

دقایقی بعد از اعلام این خبر، یک خبر خوب دیگر برای استقلال از اردوی پرسپولیس رسید. امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی در حالی برگزار شد که اوستون اورونوف باز هم نتوانست همراه با سایر بازیکنان تمرین کند و زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان خود را سپری کرد.  در همین راستا و با توجه به شرایط اورونوف در تمرین امروز، این بازیکن دیدار حساس تیمش مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر را از دست داد تا سرخپوشان این مهره تأثیرگذار خود را در این بازی به همراه نداشته باشند. به جز اوستون اورونوف و مرتضی پورعلی‌گنجی، سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار فردا ندارند.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۶۷۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر