کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۲۶۹
تاریخ خبر:

ماجرای حذف علیرضا سرلک از مسابقات کشتی المپیک چیست؟ / سهمیه بادآورده را باد برد!

ماجرای حذف علیرضا سرلک از مسابقات کشتی المپیک چیست؟ / سهمیه بادآورده را باد برد!

طی یک اتفاق کم‌ سابقه در المپیک، در میانه مسابقات ایران یک سهمیه گرفت و به سرعت نماینده ایران به پاریس اعزام شد اما نتوانست کشتی بگیرد

در میانه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ اتفاقی کم‌سابقه باعث شد تا کاروان ایران بتواند در میانه رقابت‌های یک سهمیه در کشتی کسب کند.

میچیچ کشتی‌گیر صربستانی قرار بود در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشد اما به دلیل مصدومیتی که برای او رخ داد از دور مسابقات کنار کشید.

در همین حال فدراسیون کشتی ایران سعی کرد نماینده ایران را به عنوان جایگزین وارد مسابقات کند. با توجه به اینکه علیرضا سرلک در بازی‌های انتخابی المپیک حضور داشت، این سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس به علیرضا سرلک از ایران رسید.

پس از صدور روادید علیرضا سرلک امروز(پنجشنبه) خود را به پاریس رساند، نتوانست به موقع خود را به وزن‌کشی برساند و در نهایت کشتی‌نگرفته حذف شد. 

طبق برنامه بازی‌های کشتی آزاد المپیک او باید با ری هیگوچی، نماینده کشور ژاپن مسابقه می‌داد اما لحظاتی قبل سایت رسمی بازی‌های المپیک پاریس به روز شد و کشتی‌گیر ژاپنی بدون رقابت برنده این بازی اعلام شد.

 

حذف علیرضا سرلک از مسابقات کشتی المپیک



با این حساب علیرضا سرلک کشتی‌ نگرفته از المپیک پاریس حذف شد.

 


خبرگزاری ایسنا در رابطه با علت حذف علیرضا سرلک و نرسیدن او به وزن کشی نوشته است: در شرایطی که قرار بود سرلک از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه از ایران عازم استانبول شود تا در نهایت ۱۰ شب به پاریس برسد. پرواز تهران به استانبول به دلایل نامشخص با تاخیر ۴ ساعته مواجه شد تا به این ترتیب پرواز دوم از استانبول به پاریس نیز از دست برود. سرلک سپس از طریق دوحه راهی پاریس شد اما ظاهرا به مراسم وزن کشی نرسیده است.

 

 

کدخبر: ۵۶۴۲۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر