کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۴۷۲
تاریخ خبر:

حضور سوال‌برانگیز برادر شمشیرباز ایران در دهکده المپیک

حضور سوال‌برانگیز برادر شمشیرباز ایران در دهکده المپیک

برادر یکی از ورزشکاران عکسی با آیدی‌کارت نامشخص در دهکده ورزشکاران منتشر کرده است

کمیته ملی المپیک با انتشار لیست نفرات اعزامی به المپیک پاریس اعلام کرده بود تنها پیمان فخری سرمربی و علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون در کنار  تیم ملی شمشیربازی ایران هستند اما قبل از افتتاحیه بازی‌ها، برادر یکی از شمشیربازان عکسی از خود در دهکده بازی‌ها منتشر کرد.

 

مسعود فتوحی پیش از این نامش در لیست مربیان بود اما خط خورد و سپس خبر آمد به فرانسه رفته است. اکنون هم عکسی از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که در دهکده ورزشکاران  همراه فرزاد باهر و محمد رهبری دو ملی‌پوش المپیکی است و آیدی کارت با تصویر نامشخص بر گردن دارد. البته او عکس را از صفحه شخصی خود حذف و سپس دوباره منتشر کرد.

 

نکته قابل توجه این است تنها کسانی که آیدی‌کارت مخصوص ( ورزشکار، کادرفنی، سرپرست) دارند و ثبت نام شده و جزو سهمیه کشورها باشند، می‌توانند در دهکده ورزشکاران تردد کنند. همچنین در عکس منتشر شده یک کارت کوچک به آیدی‌کارت متصل شده که مخصوص استفاده از دستگاه آب در دهکده بازی‌هاست و کسانی که در دهکده بازی‌ها هستند از این کارت دارند.

 

همچنین این عکس زیر دستگاه‌های تصفیه هوا گرفته شده که این دستگاه‌ها طبق اعلام کمیته برگزاری و خبرهای منتشر شده در دهکده ورزشکاران قرار دارد. بنابراین پرسش این است که چگونه وقتی نام او در لیست اعلام شده از سوی کمیته ملی المپیک نبوده توانسته در دهکده ورزشکاران حضور داشته باشد؟

دهکده المپیک

در عکس منتشر شده، تصویر پشت آیدی کارت است و تصویر جلوی آن مشخص نیست. این مساله  این سوال را به وجود می‌آورد  که آیدی کارت متعلق به خودش است یا خیر؟ این مسائل را فدراسیون شمشیربازی و کمیته ملی المپیک باید شفاف‌سازی کنند زیرا اگر  آیدی‌کارت متعلق به او نباشد و کمیته برگزاری بازی‌ها متوجه این مساله شود، برای کاروان ایران یک اتفاق ناخوشایند محسوب می‌شود. 

 

از طرفی او لباس سبز رنگ کاروان را هم بر تن دارد. کمیته ملی المپیک باید شفاف سازی کند که اگر این فرد در لیست اعزامی‌ها نبوده چگونه لباس کاروان را بر تن کرده و در دهکده حضور داشته است؟

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۶۳۴۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر