کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۲۵۶
تاریخ خبر:

گزارش زنده: منچسترسیتی صفر - ‌ آرسنال صفر

گزارش زنده: منچسترسیتی صفر - ‌ آرسنال صفر

در تعقیب جایگاه صدرنشینی لیورپول

تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار تا ‌نیمه نخست و تا این لحظه دقیقه 54 با نتیجه بدون گل دنبال شد.

به گزارش ورزش سه، دو تیم منچسترسیتی و آرسنال بار دیگر به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به مصاف هم رفتند و با توجه به کامبک لیورپول مقابل برایتون، دو تیم برای حضور کورس موظف به پیروزی در این بازی هستند. 

در فصل گذشته، منچسترسیتی با پیروزی 4-1 مقابل توپچی‌ها گام محکمی برای تکرار عنوان قهرمانی خودش برداشت. در حال حاضر نیز هر دو تیم در کورس قهرمانی حضور دارند. آرسنال با 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سیتیزن‌ها نیز با تنها یک امتیاز اختلاف جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌اند. برای دیدار فردا، جان استونز و کایل واکر به دلیل مصدومیت در تیم ملی انگلیس قادر به همراهی تیم گواردیولا نیستند. انتظار می‌رود ادرسون، مانوئل آکانجی و کوین دی بروین آماده حضور در زمین باشد. در سمت مقابل نیز، بوکایوکو ساکا، گابریل مارتینلی و گابریل ماگالاش از جمله مصدومان آرتتا در فیفادی بودند اما به نظر می‌رسد هر سه بازیکن در ترکیب ابتدایی قرار خواهند گرفت.

ترکیب منچسترسیتی: استفان اورتگا، مانوئل آکانجی، روبن دیاز، ناتان آکه، جوسکو گواردیول، رودری، برناردو سیلوا، کوین دی بروینه، متئو کواچیچ، فیل فودن و ارلینگ هالند

ترکیب آرسنال: متئو رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالاش، یاکوب کیویور، مارتین اودگارد، دکلان رایس، جورجینیو، بوکایو ساکا، کای هاورتز و گابریل ژسوس

 

لحظات حساس:


در دقیقه ۳، سانتر بن وایت در نزدیکی محوطه جریمه به گابریل ژسوس مهاجم برزیلی آرسنال رسید اما مهاجم توپچی‌ها در امر گلزنی ناکام بود و نتوانست دروازه اورتگا را باز کند.

کرنر ارسالی دی بروینه در پانزدهمین دقیقه این بازی با ضربه سر آکه همراه شد اما این موقعیت بی‌حاصل به بیرون رفت.

پیش از رسیدن به دقیقه ۳۰، پپ گواردیولا تصمیم گرفت تا اکه را از زمین بازی خارج کند و ریکو لویس به جای او وارد زمین شد.

در دقیقه ۳۱ ژسوس فرصت داشت با ضربه پای چپ خود گل اول بازی را به ثمر برساند اما او هم در این امر ناکام بود.

پرواز ارلینگ هالند در محوطه جریمه آرسنال روی غفلت کیویور و سالیبا، داخل چارچوب نبود و با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۵۲۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر