کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۸۲۳
تاریخ خبر:

برای وعده دادن دیر نشده آقا سهراب؟

برای وعده دادن دیر نشده آقا سهراب؟

چطور باید امیدوار باشیم که صنعت‌نفت در لیگ برتر بماند؟

روزنامه هفت صبح| از روزی که سهراب بختیاری‌زاده هدایت تیم صنعت‌نفت آبادان را برعهده گرفته، این تیم در 5 بازی به میدان رفته و 4 باخت و یک مساوی را به دست آورده است. یکی از این باخت‌ها در برابر استقلال ملاثانی بود‌ که در آبادان و در ضربات پنالتی رقم خورده! البته می‌شود این را به حساب بازی اول او روی نیمکت صنعت‌نفت گذاشت اما واقعیت این است که تا امروز، پیشرفت خاصی در وضعیت تیم محبوب آبادانی دیده نشده است.

 

هرچند جناب بختیاری‌زاده عقیده دیگری دارند و بعد از هر بازی وعده بهتر شدن شرایط را می‌دهند و قول ماندن صنعت‌نفت در لیگ برتر را هم داده‌اند! اما وقتی تیم او حتی در برابر پیکان 10 نفره، به زورِ گل وقت‌های تلف شده، از شکست فرار می‌کند، چطور می‌توانیم به این وعده و وعده‌ها دل ببندیم‌؟

 

استاد!‌ ‌وقتی قبل از بازی خانگی با نساجی، که یکی از تیم‌های پایین جدولی است، قول پیروزی می‌دهید و به صراحت می‌گویید که همه شرایط فراهم است و هیچ دلیل و بهانه‌ای برای پیروز نشدن وجود ندارد، اما فقط و فقط به لطف سوتی مرگبار دروازه‌بان حریف در وقت‌های تلف شده، باخت را به مساوی تبدیل می‌کنید، چطور باید امیدوار باشیم که صنعت‌نفت در لیگ برتر بماند؟

 

کار به جایی رسیده که بعد از بازی آخر، دستیارتان را به نشست خبری می‌فرستید تا سر و ته ماجرا را هم بیاورد و باز هم وعده ماندن در لیگ‌برتر را بدهد. اما با سرعت پیشرفتی که ما از تیم صنعت‌نفت می‌بینیم، می‌ترسیم فصل بعد این تیم در لیگ یک باشد و شما و همکاران‌تان همچنان در حال دادن وعده ماندن در لیگ‌برتر به هواداران باشید!

 

بابت کدام کار نکرده از شما تشکر کنیم؟

چند روز قبل از برگزاری دربی، اعلام شد که خانم مهسا قربانی یکی از اعضای تیم اتاق VAR این بازی خواهد بود. این می‌توانست اتفاق بزرگی باشد. می‌توانست هم بازخورد بین‌المللی خوبی داشته باشد و هم به او برای قضاوت در صحنه‌های بین‌المللی فرصت بیشتری بدهد. طبعا این اتفاق با واکنش مثبت اهالی رسانه و فوتبال مواجه شد و پست‌های اینستاگرامی مثبت زیادی در این باره دیدیم.

 

اما دو سه روز قبل از دربی، علی خسروی از اعضای کمیته داوران، یک پست اینستاگرامی عجیب منتشر کرد و در آن از اینکه به نقش کمیته داوران و شخص او در این اتفاق بزرگ پرداخته نشده گلایه کرد. او همچنین منت وجود تکنولوژی VAR در این بازی را هم بر‌سر مردم گذاشت و انتقاد کرد که چرا به خاطر این دو اتفاق، کسی از او و همکارانش در کمیته داوران، یک تشکر خشک و خالی نکرد!

 

البته درست یک روز مانده به دربی، مهسا قربانی از تیم داوری دربی کنار گذاشته شد و ما از آقای خسروی سوال داریم ک پس نتیجه تلاش‌های‌تان چه شد؟ چرا باید از شما تشکر کنیم؟ اینکه سال‌ها بعد از آمدن VAR به کشورهای مختلف، در ایران فقط برای دو بازی رفت و برگشت دربی از VAR استفاده می‌شود، خیلی کار بزرگی است که منتظر تشکر هستید؟

 

آن هم در حالی که VAR از جام‌جهانی 2018 تبدیل به یکی از ملزومات برگزاری بازی‌ها در تمام جهان شده است! اصلا قبول. دست شما درد نکند! ولی آیا انتقادها از داوری‌ها را هم قبول می‌کنید؟‌ شجاعت این را دارید که به خاطر اشتباهات تاثیرگذار داوری در بسیاری از بازی‌ها، عذرخواهی کنید؟‌ یا فقط تشکر را از مردم طلب دارید؟ ‌آن هم برای کار نکرده!

 

 

کدخبر: ۵۵۴۸۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر