کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۲۲
تاریخ خبر:

جای کلوپ بودید چه می‌کردید؟

جای کلوپ بودید چه می‌کردید؟

منتظر بودیم شدیدترین واکنش‌ها را از سوی لیورپولی‌ها ببینیم اما ...

روزنامه هفت صبح| بازی یکشنبه شب لیورپول و منچسترسیتی شاید مهم‌ترین بازی این فصل لیگ برتر انگلیس بود. این بازی تا لحظات آخر با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده، یک خطای پنالتی مسلم روی لیورپولی‌ها انجام شد که داور آن را نادیده گرفت و بازی با همین نتیجه تمام شد. منتظر بودیم شدیدترین واکنش‌ها را از سوی لیورپولی‌ها ببینیم اما یورگن کلوپ سرمربی این تیم در واکنش به این حق‌خوری آشکار تنها یک جمله گفت: «نمی‌دانم شخصی که مسئول VAR بود ناهار چه خورده بود که این صحنه را که یک پنالتی واضح و آشکار بود تشخیص نداد؟»

 

اگر این پنالتی اعلام می‌شد و گل هم می‌شد، الان به جای آرسنال، این تیم در صدر جدول قرار داشت! حالا تصور کنید چنین اتفاقی در مهم‌ترین بازی لیگ برتر ایران رخ می‌داد. یعنی آسمان و زمین را به هم می‌دوختند! همین حالا مرور کنید. باشگاه سپاهان که در بازی‌ آخر به اشتباهات و سوتی‌های بازیکنانش باخت، دو شب پیش ویدئویی منتشر کرده و مدعی شده که ده اشتباه بزرگ و تاثیرگذار داوری علیه این تیم در 5 بازی آخر رخ داده است!‌

 

مدیرعامل پرسپولیس هم بعد از بازی این تیم با فولاد از خبرنگاران پرسید: «چرا اشتباهات داوری فقط علیه این تیم وجود دارد؟» از استقلالی‌ها هم اگر بپرسید، مدعی می‌شوند که در هر بازی حداقل یک پنالتی مسلم برای این تیم نگرفته‌اند! مصاحبه‌های مدیران و بازیکنان و استوری‌های مملو از مظلوم‌نمایی هم که تا دلتان بخواهد! بامزه این که آنها خیلی ادعایی ندارند اما کلمه حرفه‌ای از دهان ماها نمی‌افتد!

 

مایلی‌کهن و یک دوقطبی تازه!

محمد مایلی‌کهن قبل از دربی مصاحبه کرده و مثل همیشه تعصبش را به مربیان داخلی نشان داده است. او گفته: «متاسفانه در فوتبال ما، مرغ همسایه همیشه غاز بوده! چطور تا آخرین بازی که گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود، تمام موفقیت‌ها و جام‌هایش را می‌گفتند برای برانکو است. اما حالا و بعد از چهار بازی، همه می‌گویند اوسمار تیم را متحول کرده و ... خب این مسائل کم‌لطفی در حق آقا یحیی است.»

 

واقعا نمی‌فهمیم این شدت و حدت در دفاع از مربیان داخلی چه دلیلی دارد؟‌ اصلا مگر چند نفر هستند که همه موفقیت‌های یحیی را به نام برانکو سند می‌زنند؟‌ ضمن این که نتایج اوسمار را هم واقعا نمی‌شود به طور صددرصدی به علم و نبوغ او ربط داد. اصلا می‌شود همه چیز را  به شوک حاصل از تغییر سرمربی ربط داد. واقعا با 4 بازی نمی‌شود درباره توانایی‌های یک مربی قضاوت کرد. کسانی که در همین مدت کوتاه به این نتیجه رسیده‌اند که اوسمار بهتر از یحیی است، اصلا فوتبال را نمی‌شناسند.

 

روبرتو دی‌ماتئو در مقطعی هدایت چلسی را بر عهده گرفت و این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد. به نظر می‌رسید دنیای فوتبال یک مربی بزرگ را کشف کرده است اما او در ادامه نتوانست هیچ موفقیتی را در تیم‌های دیگری به دست بیاورد و حالا چند سالی هست که بیکار است. شما هم آقای مایلی‌کهن! خیلی زود جبهه نگیرید. داخلی و خارجی‌اش هم فرقی ندارد. یحیی از سال‌های گذشته تا همین چند ماه پیش خودش را اثبات کرد. اوسمار هم دیر یا زود عیار خودش را نشان خواهد داد. ماجرا را دوقطبی نکنید لطفا!

 

 

کدخبر: ۵۵۴۷۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر