کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۶۱
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| قبلا در این تیم اخراج می‌شدند و می‌خندیدند!

نکته‌بازی| قبلا در این تیم اخراج می‌شدند و می‌خندیدند!

باید مجسمه من را بسازید بی‌لیاقت‌ها!

روزنامه هفت صبح| بعد از یکی از بازی‌های جام ملت‌های اروپا، سرمربی این تیم در نشست خبری شرکت کرد. مهم‌ترین صحبت‌های این سرمربی را بخوانید: اگر بازی را دقیق دیده باشید و منصفانه قضاوت کنید، می‌بینید که ما باید 8 بر صفر برنده می‌شدیم اما توپ‌های‌مان گل نشد و تنها موقعیت آنها گل شد که همین باعث شد بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود.


این بهترین بازی تمام تاریخ تیم ملی فوتبال ایران بود. رفتار بازیکنان را ببینید که چقدر همدل هستند. بازیکن ما که اخراج می‌شود، تا پایان ضربات پنالتی گریه می‌کند و شما باید این احساس مسئولیت را ببینید و تحسین کنید. قبلا در همین تیم ملی مورد داشتیم بازیکن اخراج می‌شد و بعد از اخراج، هر و هر می‌خندید!


اما در زمان مربیگری من گریه می‌کند. شما باید به این ماجرا نگاه معرفتی داشته باشید. ما در این تورنمنت 3 گل خوردیم که دو تایش از روی نقطه پنالتی بوده. اولی بازی با لیختن‌اشتاین بود که مهاجم‌شان از نقطه پنالتی با سر دروازه ما را باز کرد و این پنالتی محسوب می‌شود. مقابل روسیه هم که پنالتی گل خوردیم. اما غیرمنصفانه مدعی می‌شوند که دفاع ما ضعیف است.


مرا در جام ملت‌های 2008 هم بدون باخت از کار برکنار کردند. ما در پنالتی باختیم و این باخت محسوب نمی‌شود اما امروز که روسیه را در پنالتی‌ها بردیم، یک برد محسوب می‌شود. اگر هم اعتراض دارید، شما قلم به دست و مزدور هستید! من هم بهترین مربی تاریخ این کشور هستم اما شما اجنبی‌پرست هستید و قبول نمی‌کنید. باید مجسمه من را بسازید بی‌لیاقت‌ها!


خودتان را تخریب کردید آقای دقیقی 
اتفاقاتی که در لیگ‌برتر ایران رخ می‌دهد، کم از سیرک ندارد. البته ممکن است به برخی‌ها بربخورد اما مهم نیست چراکه واقعا جز این نیست. قبلا هم از این اتفاقات زیاد رخ داده اما چیزی که باعث شد صدای‌مان دربیاید و به این وضعیت اعتراض کنیم، ماجرای سعید دقیقی است.


سرمربی بااخلاق شمس‌آذر قزوین که در نیم‌فصل اول عالی کار کرد، چند روز پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی از هدایت این تیم استعفا کرد. او البته مدعی شد که همه چیز را شفاف توضیح می‌دهد اما ما هر چه این پست اینستاگرامی طولانی را خواندیم متوجه نشدیم دلیل استعفای او چیست. یک روز بعد اما خبر رسید که او سرمربی جدید مس رفسنجان خواهد بود و ما تازه شست‌مان خبردار شد که پای پول و پیشنهاد بهتر در میان است.


همان موقع هم نوشتیم که انتقادی به دقیقی وارد نیست ولی خب بهتر بود صادقانه می‌گفت که دلیل استعفایش چیست، نه اینکه کلی صغری و کبری ‌ بچیند و آخرش هم مشخص نشود حرف حسابش چیست. حالا اما اتفاق دیگری افتاده است. ماجرای پیوستن دقیقی به مس منتفی شده و او به شمس‌آذر برگشته ‌ و سوالی که پیش می‌آید این است که الان دقیقا چه اتفاقی رخ داد؟


آقای دقیقی شما مگر ننوشتید که شرایط کار کردن در قزوین دیگر فراهم نیست، کدام شرایط فراهم شده که شما راضی به برگشت شدید؟ آن هم در حالی که چند ستاره تیم‌تان جدا شده و به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند! آقای دقیقی! نه رفتن‌تان صورت خوشی داشت و نه برگشتن‌تان! ضربه سختی به وجهه خودتان زدید که حالا حالاها ترمیم نمی‌شود.

 

 

کدخبر: ۵۵۳۳۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر