کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۳۸۸۴
تاریخ خبر:

عکس‌| ستاره سپاهان رسما به پرسپولیس پیوست

هافبک فصل گذشته تیم سپاهان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

یاسین سلمانی هافبک جوان فصل گذشته تیم سپاهان پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و توافق با مدیران این باشگاه، با قراردادی رسمی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ملحق شد. سلمانی کاپیتان تیم امید ایران است و سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود.

یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم.

او ادامه داد: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی‌کند کی بازی کند و مهم عملکرد کلی تیم است. در این مدت تمرین داشتم و از شرایط به دور نیستم. اینجا هستم که برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس بمانم و این باشگاه سکوی پرتاب خوبی برای من برای حضور در اروپا باشد. اینجا هستم که با پرسپولیس قهرمان شوم.

او درباره توافق‌ نکردن با استقلال بیان کرد: چند ماه پیش یک‌سری صحبت‌ها شده بود اما اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم درباره‌شان صحبت کنم. خوشحالم که الان در پرسپولیس هستم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس دو ساله است و پرسپولیسی بودم و همین باعث شد که به پرسپولیس بپیوندم.

عکس‌| ستاره سپاهان رسما پرسپولسی شد

کدخبر: ۵۳۳۸۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر