کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۷۳
تاریخ خبر:

امضا:‌ بانوی گربه‌باز بی فرزند،

امضا:‌ بانوی گربه‌باز بی فرزند،

تاثیر حمایت تیلور سوییفت از کامالا هریس

 

به ناگهان و بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه تیلور سوئیفت طرفدار ترامپ است، این خواننده به نفع کامالا هریس برای ریاست جمهوری صحبت کرد و باعث افزایش قابل توجه ترافیک وب به سوی پورتال ثبت نام رأی دهندگان ایالات متحده شد.

به گزارش Infobae، لینک صفحه ثبت نام که توسط این خواننده در اکانت اینستاگرامش منتشر شد، توانست در همان ساعات اولیه نزدیک به ۳۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.

خطاب خواننده در پیامش، افرادی بود که اخیرا ۱۸ ساله شده بودند و همچنین سایر آمریکایی‌هایی بود که قبلاً هرگز رای نداده بودند.

این خواننده خطاب به آنها نوشت: "به یاد داشته باشید که برای رای دادن، باید ثبت نام کنید! من همچنین دریافتم رای دادن زودتر از موعد بسیار آسان تر است. مکان ثبت نام را لینک می کنم و تاریخ های رای گیری زودهنگام و اطلاعات را در استوری خود می‌آورم."

این خواننده در یک پست طولانی اینستاگرامی توضیح داد که پس از تماشای مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس، با قطعیت رای خود را انتخاب کرده و تاکید کرد: «من به کامالا هریس و تیم والز رای خواهم داد.»

همانطور که تیم ترامپ می‌ترسیدند، رای تیلور سوئیفت به کامالا هریس است. او نامزد ریاست‌جمهوری را "یک رهبر با استعداد و ثابت قدم دانست و نوشت: «من معتقدم اگر با آرامش و نه هرج و مرج هدایت شویم، می‌توانیم کارهای بیشتری در این کشور انجام دهیم.»این هنرمند میلیاردر بعد از آنکه فهمید یک پیام جعلی در شبکه‌های اجتماعی به نام او و حمایت از ترامپ منتشر شده، تصمیم به انتشار پست طولانی خود در اینستاگرام کرد.

تیلور سوییفت

جی دی ونس معاون ترامپ کامالا هریس و زنان  را متهم کرده بود که به دلیل بچه دار نشدن «کمتر همدل» و حتی «اجتماعی» هستند.

تیلور سوئیفت با امضای بانوی گربه‌باز بی فرزند، زلزله بزرگی در تیم ترامپ ایجاد کرد و ترامپ را به شدت ترساند.

به گزارش نیویورک تایمز، دونالد ترامپ پیش از این نگرانی فزاینده‌ای را به حامیان خود در مورد رفتار تیلور سویفت در رأی گیری ابراز کرده بود.

تیلور سوئیفت حتی با وجود اینکه او توسط جمعیت نسبتا محافظه‌کاری از بازیکنان و طرفداران فوتبال آمریکایی طرفداران ترامپ احاطه شده ، با دوست پسرش تراویس کلسه، تمایل دارد در مورد دیدگاه‌های سیاسی، راه خودش را طی کند.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۶۸۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر