کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۲۸
تاریخ خبر:

ده عکس جنجالی از سلبریتی های ایرانی

ده عکس جنجالی از سلبریتی های ایرانی

عکس هایی حاوی شایعه و حقیقت و ابهام

اوایل دهه نود بود که روزنامه سیاسی جوان مطلب تندی را منتشر کرد و درآن افشا ساخته بود که علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از یک بازیگر سینما خواسته که برای  استقبال از او به فرودگاه مهرآباد بیاید تا خاری در چشم هم تیمی های حقیقی باشند. این خبر به شکل وسعیی بازتاب پیدا کرد و اسم بازیگر هم الناز شاکردوست ذکر شد که البته بعدها تکذیب شد. این ماجرا اولین حضور رسانه ها و دنیای مجازی در سبک زندگی سلبریتی ها بود.

اینجا ده عکس داغ و جنجالی را انتخاب کرده ایم که حاوی شایعات بی اساس ، حقایق مستند و ابهامات هستند.

 

حضور سحر دولتشاهی در مراسم تشییع محمدرضا شجریان و موقعیت های صمیمی او در کنار همایون که نشان از واقعیت زندگی عاشقانه این دو هنرمند کشورمان داشت

64484_160

 

عکسی تار از قدم زدن شبانه دو عابر در یک مرکز تجاری که ادعا شد فرشاد احمدزاده و طرلان پروانه هستند. این ادعا قابل اثبات نبود و بعدها هم تکذیب شد. این عکس چندی پس ازشایعه دوستی طرلان پروانه و سعید عزت اللهی منتشر شده بود.

asdd_13

 

حضور جنجالی هدیه تهرانی در کنار وزیر گردشگری دولت احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم مشایی. خانم تهرانی در حال برگزاری یک نمایشگاه عکس بودند و وزارت گردشگری با دادن وام از این نمایشگاه در خانه هنرمندان  حمایت کرده بود. و خب رسانه ها و فضای مجازی سر این عکس خانم تهرانی را به گریه انداختند.

2210089

 

حضور لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم ختم خانم امیربانو کریمی مادر فرهیخته علی مصفا. خبرهایی از جدایی این دو نفر شنیده می شد  و این عکس معنای مضاعفی پیدا کرد. قرار گرفتنشان در کنار هم و ژست نه چندان صمیمی شان و جهت نگاه هایشان.

zjM25urjLZRu

 

قابی استثنایی از عبور ناگزیر سحر دولتشاهی و رامبد جوان از کنار هم در مراسم تشییع آتیلا پسیانی. سال ها بعد از جدایی نه چندان دوستانه این دو نفر.

FJjtjCAngcKX

 

حضور مشتاقانه بازیگران سینما در مراسم استقبال از شان پن در باغ فردوس .شان پن به عنوان یک ژورنالیست به ایران آمده بود. ضبط صوت در دستان خانم تهرانی جلب توجه کرده بود. این لحظه در عکس موجبات دلخوری یک ستاره دیگر  سینمای ما را به همراه آورده بود که چرا او فرصت رویارویی با شان پن را کسب نکرده بود.

Sean_Penn_Visits_Cinema_Museum_In_Tehran_20

 

عکس واضح و شفاف از سحر قریشی و مهدی طارمی. شرحی لازم نیست

98-11-c36-1321

 

رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا . برای وضع حمل کودکشان در این کشور. در وقفه نمایش دو فصل از خندوانه.شطرنجی کردن عکس به هفت صبح ربط ندارد.

negarvarambod-canadaa-photokade

 

عکسی از خانم تهرانی در هیبتی که بسیار از دنیای ستاره ها دور است . در هنگامه کمک رسانی بی دریغ ایشان به سیلزدگان آق قلا.

2498384

 

عکسی مشهور از عادل فردوسی پور و علی فروغی مدیر شبکه سه. چند ساعت بعد از این عکس برنامه نود برای همیشه مختومه اعلام شد.

N83249559-72913565

 

سردارآزمون و بهاره افشاری. گارد باز و رفتار بی تکلف آزمون همیشه باب شایعات را باز می گذارد. اینجا در واقع مربوط به فتوشوت های تبلیغاتی فیلم مستندی  است که بهاره افشاری به سفارش سردارآزمون درباره اسب دردانه سردار یعنی سیریک ساخته است

بهاره+افشاری

کدخبر: ۵۶۶۸۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر