کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۹۷۲
تاریخ خبر:

چهره هفته | فاطمه مسعودی‌فر؛ فرصتِ زخم!

چهره هفته | فاطمه مسعودی‌فر؛ فرصتِ زخم!

از شواهد برمی‌آید که سریال «زخم‌کاری» نقطه عطف دیگر کارنامه فاطمه مسعودی‌فر باشد

هفت صبح| در پنجمین قسمتِ سریال «زخم‌کاری؛ انتقام» به شکل رسمی از شخصیت انسیه رونمایی شد. او حاصل ازدواج پنهانی طلوعی است و حالا مالک با استفاده از این دختر، قصد ضربه زدن به رقیب دارد. باید منتظر قسمت‌های بعد ماند و دید این پازل با حضور یک کاراکتر تازه چگونه تکمیل خواهد شد.

 

فعلا به‌نظر می‌رسد بار دیگر فاطمه مسعودی‌فر در یک عرصه جدید خوش درخشیده. سکانس کوتاه مواجهه با پدر با آن گریم و حالت خاص که نشان از دختری فقیر دارد، امید‌وارکننده است. مسعود‌ی‌فر برای نخستین بار در فیلم «پوست» مقابل دوربین رفت و برای آن نامزد جایزه جشن حافظ هم شد.

 

در ادامه حسن فتحی نقش سارای گرجی در سریال «جیران» را به او سپرد و همین شخصیت شهرتش پیش قاطبه مخاطبان را رقم زد. چهره مسعودی‌فر چنان برای مخاطبان بکر بود‌ که در آغاز برخی گمان می‌کردند او بازیگری خارجی است! از نوروز امسال فیلم «آپاراتچی» روانه پرده سینماها شده و مسعودی‌فر ایفاگر نقش اصلی زن در آن است.

 

فیلم فضایی مردانه دارد‌ اما باز هم تجربه‌ای مهم برای این بازیگر جوان محسوب می‌شود. از شواهد برمی‌آید که سریال «زخم‌کاری» نقطه عطف دیگر کارنامه فاطمه مسعودی‌فر باشد.

 

 

کدخبر: ۵۶۲۹۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر