کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۶۲۳
تاریخ خبر:

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها

پیشنهاد ویژه هفته| تماشای فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها

فیلم جدید فرنچایز اوج‌گیری میمون‌ها در مقام گونه غالب حیات روی سیاره زمین را به نمایش می‌گذارد

هفت صبح| ‌درباره فیلم : فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» به مخاطبان نشان می‌دهد سرانجام میمون‌ها به سیاره تسلط پیدا کرده‌اند و به زمین پادشاهی می‌کنند. این فیلم که میراث شگفت‌انگیز به‌جا مانده از سه‌گانه «سیاره میمون‌ها» با هنرنمایی اندی سرکیس در نقش سزار را ادامه داده، ‌بین وقایع دو فیلم «جنگ برای سیاره میمون‌ها» و فیلم اصلی «سیاره میمون‌ها» محصول سال ۱۹۶۸ به وقوع می‌پیوندد.

 

فیلم جدید فرنچایز اوج‌گیری میمون‌ها در مقام گونه غالب حیات روی سیاره زمین را به نمایش می‌گذارد. یک نسل کاملاً جدید از شخصیت‌ها در «پادشاهی سیاره میمون‌ها» حضور دارند که مصائب و چالش‌های این جامعه نوپای جدید را با واکنش‌های خود به تصویر می‌کشند.

 

داستان فیلم :

داستان در سال ۲۰۱۱ با فیلم «ظهور سیاره میمون‌ها» آغاز می‌شود. یک شرکت داروسازی مناقشه‌برانگیز به نام جن سیس در آستانه بزرگ‌ترین پیشرفت پزشکی قرن بیست‌ و یکم است. این شرکت به رهبری دکتر ویل رادمن معتقد است به پیشرفت چشمگیری در رابطه با دارویی که پتانسیل درمان آلزایمر را دارد، دست یافته.

 

پروژه‌‌ دارو که به مرحله‌‌ آزمایش ‌روی شامپانزه‌ها رسیده است، ‌به دلیل از کنترل خارج شدن یکی از نمونه‌های آزمایشی لغو می‌شود. مشخص می‌شود این نمونه که توسط ماموران امنیتی شرکت کشته شد، حامله بوده و فرزند او که سزار نام دارد، نشانه‌هایی از هوش چشمگیر و حتی درک پیچیده‌ای از زبان اشاره را نشان داده است.

 

نظر منتقدان:

ژرمن لوسیه، منتقد رسانه Gizmondo ارزش زیادی برای انجام غرورآمیز حماسه میمون‌ها قائل است و همچنین انتقادات جزئی هم از فیلم مطرح کرد: «پادشاهی سیاره میمون‌ها به‌خوبی از پس انجام حماسه میمون‌ها برآمده است و شامل یک ماجراجویی گسترده با اجراها و جلوه‌های فوق‌العاده می‌شود.

 

این فیلم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که از نظر موضوعی آن را مبهم می‌کند و من همچنین پایان‌بندی‌اش را دوست نداشتم، اما اینها برای یک فیلم جذاب و لذت‌بخش، مشکلات جزئی هستند.» همچنین کیتلین تایرل از ScreenRant، وس بل را از بابت ساخت فیلم جدید سیاره میمون‌ها، کارگردانی عالی خوانده که در این فیلم شخصیت‌ها، جلوه‌ها و خطوط درخشان داستانی را برجسته کرده است.

 

پادشاهی سیاره میمون‌ها | فیلیمو / نماوا / فیلمنت

شناسنامه

کارگردان :  وس بال

نویسنده : جاش فریدمن

موسیقی : جان پائسانو

تدوین : دن زیمرمن

بازیگران : اوون تیگ / فریا آلن / کوین دورند / پیتر میکون / ویلیام اچ میسی

نمره در «IMDB» : 8/7از 10

فروش در گیشه : 394 میلیون دلار

تهیه‌کننده : وس بال / جو هارتویک جونیور / ریک یافا

محصول : آمریکا / 2024

 

کدخبر: ۵۶۲۶۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر