کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۵۲۰
تاریخ خبر:

تمجید مدیرعامل نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین»

تمجید مدیرعامل نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین»

مدیرعامل نتفلیکس باور دارد فیلم جدایی نادر از سیمین به حس همدلی بین انسان‌ها کمک می‌کند

به‌گفته‌ی تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس، این شرکت دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند. ساراندوس در جریان مصاحبه‌‌ای با نیویورک تایمز گفت: «سرویس‌های استریم نه تنها برای فرهنگ عالی هستند، بلکه به شکل عجیبی فکر می‌کنم باعث شده است دنیا جای امن‌تری شود.»

به گزارش زومیت، ساراندوس که در سال ۲۰۲۰ به سِمَت کنونی خود رسید، به‌همراه گرگ پترز، رهبری نتفلیکس را برعهده دارد. در دوران تصدی او، این شرکت سود هنگفتی به دست آورد. درآمد خالص نتفلیکس در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به ۹٫۳۷ میلیارد دلار رسید و حدود ۹٫۳ میلیون کاربر جدید در سراسر جهان جذب کرد.

ساراندوس می‌گوید نمایش‌دادن فیلم‌هایی از فرهنگ‌های دیگر به حس همدلی انسان‌ها قوت می‌بخشد. او گفت فیلم «جدایی نادر از سیمین» برنده‌ی جایزه‌ی اسکار سال ۲۰۱۲، نمونه‌ی خوبی از این موضوع است.

فیلم جدایی نادر از سیمین داستان یک زوج ایرانی از طبقه‌ی متوسط را روایت می‌کند که به امید داشتن زندگی بهتر مجبور به جدایی می‌شوند. به‌گفته‌ی ساراندوس: «فیلم به شما این احساس را می‌دهد که چقدر ما در سراسر جهان با هم اشتراک داریم. داستان‌سرایی دنیا را به جای کوچک‌تر و امن‌تری تبدیل می‌کند.»

 

مدیرعامل نتفلیکس باور دارد که الگوریتم‌های این پلتفرم به ایجاد «دیگی جوشان» از محتوای قابل استریم کمک کرده‌اند. دیگ جوشان اصطلاحی است برای توصیف ترکیبی از فرهنگ‌ها و تأثیرات مختلف.

 

سریال جدید Baby Reindeer اکنون جزو پربازدیدترین محتواهای نتفلیکس است که در ابتدا مورد توجه بینندگان در بریتانیا قرار گرفت و سپس الگوریتم‌های نتفلیکس آن را به مخاطبان سراسر دنیا معرفی کردند. ساراندوس می‌گوید: «وقتی اثری در یک کشور به محبوبیت بالایی برسد، احتمالاً مخاطبان زیادی در خارج از آن کشور نیز دارد.»

 

منبع: زومیت
کدخبر: ۵۶۲۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر