کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۰۵۰
تاریخ خبر:

به وقتِ بازنشستگی ستار، بازگشت مهراد و دو حاشیه دیگر

به وقتِ بازنشستگی ستار، بازگشت مهراد و دو حاشیه دیگر

مروری بر اتفاق‌های دنیای موسیقی ایران در هفته گذشته

روزنامه هفت صبح| از یک طرف مهراد جم بعد از دو سال سکوت با انتشار یک تک آهنگ جدید، آن هم با مجوز، به دنیای موسیقی بازگشته. از طرف دیگر سید جواد هاشمی در تیزر آهنگ یک خواننده نوظهور بازی کرده. ماجرای تشبیه کنسرت اخیر ستار به انشاخوانی و فروش اموال تتلو از مهم‌ترین اخبار همین سه، چهار روز گذشته در دنیای موسیقی ایران بوده است.

 

* محسن سعید‌ی‌کیا معروف به مهراد جم تیزری از تک آهنگ جدیدش به نام «به سلامت» در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است که بالای هشت میلیون بار دیده شده. گفته می‌شود این ترک جدید قرار است با اخذ همه مجوزهای لازم به زودی منتشر شود. اگر یادتان نمی‌آید مهراد جم کیست، شاید اسم او را کنار دنیا جهانبخت شنیده باشید.

 

سال 99 سعیدی کیا با این به اصطلاح شاخ مجازی وارد رابطه شد و بعد از مدتی دوستی ازدواج کردند و خیلی زود خبر آمد که خانم جهانبخت باردار است. به نظر می‌رسید ازدواج آن‌ها بیشتر برای جذب مخاطب برای سایت‌های شرط‌بندی باشد تا تشکیل خانواده.

 

کمی قبل از زایمان دنیا، مهراد جم به ایران بازگشت و جهانبخت به تنهایی نوزادش را در گران‌ترین بیمارستان زنان و زایمان انگلیس به دنیا آورد. جم قبل از این جریانات در ایران زندگی و فعالیت می‌کرد. حتی در نوجوانی در یک سریال تلویزیونی به اسم چای شیرین بازی کرده بود.

 

بعدها وارد دنیای موسیقی شد و از سال 97 با مسعود جهانی همکاری کرد. سال 98 با تک آهنگ‌های غمت نباشه و شمال و شیک و پیک حسابی معروف شد و اولین کنسرتش را که خیلی هم پرحاشیه بود برگزار کرد.

 

بعد از کسب شهرت به یک باره تصمیم به مهاجرت گرفت و در حالی که هنوز تحت قرارداد رسمی تهیه‌کنندگانش بود جذب سایت‌های شرط‌بندی شد اما باز به ایران بازگشت. با اینکه تصور می‌شد به محض ورود به ایران مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد، به جای مهراد جم تهیه‌کننده او بازداشت و بعد از 29 روز آزاد شد. هیچ‌کدام هم تا به امروز حاضر به گفت‌وگو در این‌باره نشده‌اند. 

 

* عبدالحسن ستارپور معروف به ستار اخیرا در ونکوور کانادا اجرا داشته و ویدئویی از خواندن آهنگ معروف «سلام» سوژه فضای مجازی شده. او که بر روی صندلی نشسته و برگه‌های متن موسیقی جلوی چشمش است، آهنگ را بدون ملودی روخوانی می‌کند.

 

برخی طرفداران او می‌گویند این خواننده 75 ساله در ابتدای کنسرت اعلام کرده که مریض احوال است و به همین دلیل نتوانسته خوب اجرا کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد مخاطبان این کنسرت برای چنین اجرایی بین 75 تا 125 دلار هزینه کرده‌اند. پیش از این در مهرماه امسال هم ویدئویی از کنسرت او منتشر شد که نشان می‌داد روی صندلی نشسته و نای خواندن ندارد. 

 

* امیر حسین سبزگان، نوازنده گیتار کلاسیک و همکار سابق تتلو یک استوری در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده و خبر داده وسایل شخصی ویلای جنجالی امیرحسین مقصودلو در ترکیه را افرادی به فروش گذاشته‌اند. گفته می‌شود برنامه‌گذار تتلو بدون هماهنگی با خانواده و دوستان او و بدون رضایت آن‌ها این وسایل را به حراج گذاشته است. 

 

* سید‌جواد هاشمی که در مدت اخیر برای کوروش کمپانی تبلیغ کرده بود حالا چند روزی است که ویدئوی حضورش در یک تیزر تبلیغاتی موسیقی دست‌به‌دست می‌شود. هاشمی جزو اولین نفراتی بود که برای کوروش کمپانی تبلیغ و بعد از انتشار خبر کلاهبرداری با انتشار ویدئویی از مردم عذرخواهی کرد.

 

حالا هاشمی با یک هودی و در تیپی متفاوت در تبلیغ یک قطعه جدید موسیقی حاضر شده است. این خواننده علی حسینی نام دارد که تک آهنگ جدیدش به نام «چی» دو روز پیش منتشر شده. این ویدئو را حسینی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و هاشمی هم برای او آرزوی «درخشش» کرده است. 

 

کدخبر: ۵۵۴۰۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر