کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۶۶
تاریخ خبر:

‌عبور از مرداب

‌عبور از مرداب

چهره هفته این هفته تعلق می‌گیرد به شهرام حقیقت‌دوست

روزنامه هفت صبح| سریال «مرداب» که روز گذشته پخش آن به پایان رسید، تازه‌ترین تجربه بازیگری شهرام حقیقت‌دوست است. او نقش ایرج، جوانی ماهی‌گیر و نعش‌کش را بازی کرد و یک بار دیگر قدرت بازیگری‌اش را به رخ کشد. حقیقت‌دوست را بارها در نقش‌های متنوع دیده‌ایم که هر مرتبه مخاطب را شگفت‌زده  کرده.

 

در «مرداب» نیز مصافی موفق با شخصیتی شیرین و دوست‌داشتنی داشت و نوع بیان، شیوه نگاه و طرز رفتارش در موقعیت‌های مختلف به دل نشست. اتفاق خوب دیگر «مرداب» مراوده ایرج با خواهرش آفاق بود که فرازهای دوئل و همنوایی حقیقت‌دوست با پانته‌آ پناهی‌ها جذاب از کار در آمد.

 

در کارنامه شهرام حقیقت‌دوست نقش خوب زیاد دیده‌ می‌شود؛ در همین شبکه خانگی سریال‌های «شاهگوش»، «خون‌سرد» و «آمستردام» را داشته است و همین‌ها برای حکم دادن به موفقیت دامنه‌دار او کفایت می‌کند. درباره «مرداب» به بهانه اتمام آن خواهیم نوشت و فعلا به این یک مورد هم اشاره کنیم که عملکرد حقیقت‌دوست در جشنواره اخیر فیلم فجر هم قابل‌دفاع است.

 

به‌ویژه فیلم «قلب رقه» و نقش مردی به اسم رضا؛ کسی که خطرات زیادی پیش رو دارد و همین امکانی خوب در اختیار بازیگر قرار می‌دهد تا در شمایل قهرمان، قدرت خود را به چالش بکشد.

 

کدخبر: ۵۵۳۷۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر