کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۹۱
تاریخ خبر:

چرا بازگشت ژیلا اهمیت دارد؟

چرا بازگشت ژیلا اهمیت دارد؟

یک گزارش در حاشیه انتشار اجرای برنامه صبحگاهی شبکه سه توسط ژیلا صادقی؛ او تازه‌ترین چهره‌ای است که به تلویزیون برگشته.

روزنامه هفت صبح، ‌گروه تلویزیون | مدیران سیما در حال تلاش برای همکاری دوباره با چهره‌ها و برندها هستند. تولید مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار شروع شده و «پایتخت» به‌زودی کلید می‌خورد.

برنامه «جام آرزوها» با حضور جناب‌خان در نوبت پخش از نسیم قرار دارد و فرزاد حسنی به همراه کامران نجف‌زاده مشغول ساخته برنامه‌هایی جدید برای این شبکه هستند. سری تازه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی نیز چندی است روی آنتن شبکه دو رفته. ژیلا صادقی دیگر چهره‌ای است که از هفته آینده در شبکه سه دیده خواهد شد.


مورد اول| سلام صبح بخیر 
خبر اجرای برنامه «سلام صبح بخیر» توسط ژیلا صادقی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت که خود نشان از محبوبیت این مجری دارد؛ کسی که در سال‌های دوری از تلویزیون، چند حاشیه تجربه کرد و در مصاحبه اخیر گفته، همچنان پیگیر آن است.


«سلام صبح بخیر» در چند سال اخیر مجریان مختلفی به‌خود دیده و بر‌اساس سابقه صادقی می‌توان پیش‌بینی کرد این برنامه صبحگاهی حال و هوایی متفاوت خواهد گرفت. او جزو مجریان با انرژی تلویزیون است و چه ویژگی‌ای بهتر از این برای یک برنامه صبح؟ صادقی از‌جمله کسانی است که در خود تلویزیون چهره شد و حالا تجربه و تخصص او می‌تواند به کمک این رسانه بیاید.


مورد دوم| داستان ژیلا و المیرا 
اگر اهل تماشای تلویزیون باشید، خبر دارید که مجریان برنامه‌های صبحگاهی، به‌اندازه کسانی چون رضا رشیدپور موفق و محبوب نیستند. او در «حالا خورشید» تلاش می‌کرد حال مخاطب خوب شود و در این مسیر رقیبی نداشت. از سال پیش شبکه دو سراغ المیرا شریفی‌مقدم رفت و او حالا یکی از مجریان «صبحانه ایرانی» است.


جنس اجرای او را می‌توان همسو با رسیدن بیننده به «حال خوب» تعبیر کرد و البته برگ برنده‌اش تسلط بر کار و نیز اطلاعات خبری است. اجرای ژیلا صادقی اما طراوت بیشتری دارد و حضورش در شبکه سه می‌تواند زمینه‌ساز بالا رفتن کیفیت برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون شود. این‌گونه جنس جور است؛ در یک شبکه شریفی‌مقدم و در شبکه‌ای دیگر صادقی.


مورد سوم| درس‌های آشپزی با مامان 
ژیلا صادقی قرار بود دو سال پیش با مسابقه «آشپزی با مامان» به تلویزیون بازگردد. او اما از این همکاری انصراف داد و بعدا مشخص شد چه تصمیم درستی گرفته. اصولا این نکته برای مجریان اهمیت دارد که بدانند کدام برنامه می‌تواند زمین بازی مناسب‌تری در اختیارشان بگذارد. پخش «آشپزی با مامان» نشان داد صادقی بیهوده آن را رد نکرده. حالا چنین تصمیماتی انتظار از او در دور تازه اجرا را بالاتر برده است.


مورد چهارم| سابقه 
پیش‌تر در مرور کارنامه صادقی اشاره کردیم که او بیش از سی برنامه در تلویزیون اجرا کرده و هر بار سراغ مدلی متفاوت از اجرا رفته است. مثلا زمانی که «خانه مهر» را اجرا می‌کرد، لحن و رفتارش متناسب با موضوع برنامه و مخاطبان آن بود. وقتی روی صندلی اجرای ویژه‌برنامه نوروزی می‌‌نشست، همه اجزای اجرا را در خدمت فضای عیدانه قرار می‌داد.


در همین برنامه‌ها‌ست که مشخص می‌شود صادقی جزو معدود مجریان زن است که آداب اجرای برنامه‌های تاک‌شو را می‌‌داند. همچنین او جسورترین مجری زن سال‌های اخیر تلویزیون لقب گرفته است که سعی کرده خطوط قرمز فرضی را جا‌به‌جا و مدلی تازه از اجرا ارائه کند. مهم‌‌ترین ویژگی‌‌اش اجرای بی‌‌تکلف، صمیمیت با مهمان، انرژیک بودن و قدرت بالای ارتباط با بیننده است.


مورد پنجم| روایت 
قرار بود فصل جدید «سلام صبح بخیر» از ابتدای هفته روی آنتن شبکه سه برود اما پخش آن یک هفته به تعویق افتاده است. ژیلا صادقی چند روز پیش مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم انجام داد و پرده از ماجرای ممنوع‌الکاری خود برداشت:

 

«این‌طور نبود تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین‌بار دعوت شدم اما هر بار که دعوت شدم این پاسخ را می‌‌دادم دلم می‌‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم؛ نمی‌خواهم نقش بازی کنم، چون واقعاً حال خوبی نداشتم. تلخ‌‌ترین ضربه‌ای که می‌‌توانست، به خودم و همسرم در حالی‌که پروسه مادری را در آن ایام طی می‌کردم به ما وارد شد.»

اشاره او به حواشی زندگی شخصی است که بخشی از آن ریشه در فضای مجازی دارد. حالا ژیلا صادقی معترف شده که با انرژی به تلویزیون برگشته و از هفته آینده باید دید او در دور تازه اجرا چه خواهد کرد.

 

کدخبر: ۵۵۲۳۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر