کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۱۷۶
تاریخ خبر:

مهران‌فر هم آمد؛ با یک تبلیغ خاص

مهران‌فر هم آمد؛ با یک تبلیغ خاص

به تازگی تیزر یک محصول با حضور احمد مهران‌فر از آنتن تلویزیون پخش می‌شود؛ این اتفاق را می‌توان ادامه خروج چهره‌ها از سایه تعبیر کرد

روزنامه هفت صبح،‌ گروه تلویزیون| تولید سریال‌ها و برنامه‌های مختلف تلویزیونی و خانگی شتاب گرفته و در سینما هم فیلم‌های مختلفی کلید خورده است. این اتفاق بعد از یک دوره رخوت رخ داده و حالا چهره‌های مطرح در حال خروج از انزوا هستند.


انزوایی که پس از مسائل اجتماعی رخ داد و البته چند نفر یا اجازه کار تا اطلاع ثانوی ندارند‌ یا همچنان برای پاسخ به پیشنهادات دست نگه داشته‌اند. این مقدمه را نوشتیم تا برسیم به سوژه اصلی یعنی احمد مهران‌فر. پیش از آن یک مقدمه دیگر هم داریم!

 

مورد اول| ماجرای آگهی تبلیغاتی 
اطلاع دارید که بحث حضور بازیگران در آگهی‌های تبلیغاتی قصه‌ای پر‌فراز و نشیب دارد. در سال‌های اخیر اما مشکل رفع شده ‌ و حتی بازیگران مطرح مثل لیلا حاتمی و نوید محمدزاده ‌هم به این جرگه پیوستند.

 

آگهی برخی بازیگران نیز به شکل اختصاصی برای تلویزیون تولید شد که در نیمه دوم سال پیش، وقفه‌ای در پخش آنها ایجاد شد. حالا اما در کنار پژمان جمشیدی، امیر‌حسین رستمی و مرجانه گلچین مدتی است در قالب بازیگر تبلیغات محصولات مختلف در تلویزیون دیده می‌شوند.

 

ظاهرا در کنار حضور این دست بازیگران در سریال‌ها و برنامه‌های سیما، بخش بازرگانی صدا و سیما نیز توجهی ویژه به آنها دارد. قابل حدس است که در زمان غیبت بازیگران از آگهی‌ها، چه خسران مادی به تلویزیون و صاحبان محصولات وارد‌ آمد.

 

مورد دوم| نوبت احمد 
از چند روز پیش احمد مهران‌فر را در یک آگهی می‌بینیم که هنوز از اسم محصول خبری نیست. این تبلیغ، خوش‌رنگ و لعاب است و ویژگی مهم دیگر آن به تنوع گریم مهران‌فر برمی‌گردد. او در نقش‌های مختلف ظاهر شده که یکی از آنها مردی است متمول که وارد یک هتل می‌شود.

 

نقش راننده و کارکنان هتل را نیز خود مهران‌فر بازی کرده. این اتفاق یادآور سریال «آکتور» هم هست که مهران‌فر در آن گریم‌های مختلف داشت. احتمالا به‌زودی و با رونمایی از نام محصول، شاهد تیزر دیگری با حضور این بازیگر خواهیم بود.

 

آیا سر و شکل این آگهی تبلیغی باز هم جذاب است و اصلا آیا تعداد پخش آن روان مخاطب را به‌هم خواهد ریخت؟ حتما پی برده‌اید که داریم از یک تجربه مشابه با حضور سیامک انصاری می‌گوییم که پخش پرحجم آن صدای همه را در آورده بود.

 

مورد سوم| تجربه قبلی 
احمد مهران‌فر پیش از این هم در تیزر تبلیغاتی بازی کرده بود؛ اما با شرایط کاملا متفاوت. او به همراه محسن تنابنده در حالی یک اپلیکیشن را تبلیغ می‌کردند که در جلد ارسطو و نقی رفته بودند. نتیجه به دست آمده، به واسطه محبوبیت سریال «پایتخت» مورد توجه بخشی از مخاطبان قرار گرفت. این تیزر اغلب پیش از پخش «پایتخت» روی آنتن شبکه یک می‌رفت.

 

مورد چهارم| به سوی پایتخت 
به‌طور رسمی تکلیف فصل جدید «پایتخت» مشخص شده ‌ و احمد مهران‌فر بار دیگر در نقش ارسطو عامل بازی خواهد کرد. این بازیگر خوش‌سابقه تئاتر، بعد از سریال سیروس مقدم صاحب شهرت شد و همچنان خیلی‌ها «ارسطو» را مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌اش می‌دانند. این را هم گفته بودیم که قرار است ابتدا نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود و بعد از آن نوبت به نسخه سریالی می‌رسد. 

 

در مرور اخبار «پایتخت» به نقل قول سال 98 مهران‌فر و تنابنده می‌رسیم که 98 در واکنش به توهین‌‌هایی که به رخشان بنی‌اعتماد و باران کوثری در تلویزیون شد، اعلام کردند پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» با تلویزیون خداحافظی می‌‌کنند. 

 

حالا اما نظر این دو عزیز عوض شده ‌ و خیلی هم عالی! مهران‌فر نه‌تنها در «پایتخت» هست که در آگهی تلویزیونی هم حضور یافته. این هم محتمل است که این بازیگر با سفارش‌دهنده نه فقط برای تلویزیون بلکه در قالب یک بسته تبلیغی جهت ارائه در بسترهای مختلف قرارداد بسته. در هر حال، مخاطب مهران‌فر را در تلویزیون می‌بیند و نتیجه می‌گیرد رابطه او با سیما حسنه شده است. 

 

احمد مهران‌فر چندی پیش در قسمت دوم «خجالت نکش» بازی کرد که قرار است نسخه سریالی آن توسط یکی از پلتفرم‌ها منتشر شود و نسخه سینمایی‌اش نیز روی پرده برود. هفته گذشته فیلم سینمایی  «آهنگ دو نفره» با بازی مهران‌فر  در قالب اکران آنلاین به شبکه خانگی آمد.


 

کدخبر: ۵۵۲۱۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر