کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۷۲
تاریخ خبر:

آنالیز| تایید دوباره خبر هفت‌صبح درباره پایتخت

آنالیز| تایید دوباره خبر هفت‌صبح درباره پایتخت

نسخه سینمایی ‌پایتخت برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید خواهد شد.

روزنامه هفت صبح| ‌روز گذشته یک‌بار دیگر خبر ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» رسانه‌ای شد. اولین‌بار هفت‌صبح این خبر را منتشر کرد اما برخی رسانه‌ها به نقل از مسئولان سیما فیلم آن را نادرست خواندند!


منظر اول| تایید دوباره 
روز گذشته خبرگزاری ایرنا نوشت: «مدتی است که بحث سر ساخت یا عدم ساخت فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» مطرح بود و در نهایت پس از جلساتی که مدیران تلویزیون با سازندگان سریال پایتخت داشتند، تکلیف ساخت این سریال پرمخاطب مشخص شد.

 

بنا بر این گزارش، طبق تصمیمات گرفته شده، نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید خواهد شد. تهیه‌کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت.

 

مدت زمان این تک‌قسمتی ۱۰۰ دقیقه است و مشخص نیست زمان پخش آن چه روزی از نوروز خواهد بود. همچنین بناست فصل هفتم سریال «پایتخت» در ۱۶ قسمت تولید شده و در سال ۱۴۰۳ و یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد.» همراهان هفت‌صبح خاطرشان هست که چندی پیش نوشتیم ابتدا نسخه سینمایی این سریال تولید می‌شود و زمان اکران احتمالی آن نیز نوروز است.

 

منظر دوم| تایید قبلی 
بعد از انتشار خبر هفت‌صبح، یکی از رسانه‌ها اقدام به تکذیب کرد که استنادش نقل‌قول یکی از مدیران سیما فیلم (بدون اسم بردن) بود. خبر ما مبنی بر تولید نسخه سینمایی «پایتخت» بازتاب فراوانی داشت و برای تکذیبیه آن نیز همین اتفاق رخ داد.

 

جالب آن‌که ادبیات مدیران تلویزیون در این زمینه دو‌پهلو بود و بوی تکذیبیه می‌داد. یک روز بعد گزارشی منتشر کردیم و نوشتیم «پایتخت» حتما سینمایی خواهد شد و تکذیبیه‌ها ریشه در ترس مسئولان سیما دارد. طولی نکشید که الهام غفوری تکلیف را روشن کرد:

 

«آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به توقعات مخاطبین و رسالت سیمافیلم، تیم سازنده پایتخت بتواند محصولی را ارائه دهد که پاسخگوی این نیاز اجتماعی باشد تا مورد توجه مردم قرار گیرد؛ حال فرقی نمی‌کند که در قالب فیلم سینمایی و یا سریال تلویزیونی باشد.» و حالا خبر ایرنا تایید دوباره و سندی دیگر مبنی بر صحت خبر هفت صبح است.

 

کدخبر: ۵۵۱۸۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر