کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۲۴
تاریخ خبر:

افشاگری تازه درباره جنجال دخالت جمیله علم‌الهدی در دولت سیزدهم

افشاگری تازه درباره جنجال دخالت جمیله علم‌الهدی در دولت سیزدهم

رحمت‌الله بیگدلی نوشت قصد حمایت از سعید محمد را داشته و برایش آرزوی پختگی کرد

رحمت‌الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که توئیت جنجالی او درباره انتصابات دولت سیزدهم، سر و صدای زیادی به پا کرده بود و تکذیب سعید محمد را هم به همراه داشت، با انتشار متنی تازه در توییتر دست به افشاگری دیگری زد.

رحمت‌الله بیگدلی در توئیت هشت بندی جدید خود نوشته است: «ختم کلام در باره دیدار با آقای سعید محمد

‌۱. من سال‌هاست که با هزاران نفر دیدار داشته‌ام و سینه من صندوق اسرار آنان است.

‌۲. در دیدار با آقای سعید محمد من به ایشان گفتم: این بخش از سخنان شما را منتشر خواهم کرد و برای همین منظور چند عکس هم گرفتیم!

‌۳. با تشکر از کسانی که مرا موعظه و دعوت به‌امانت‌داری کرده‌اند می‌گویم که من هرگز اسرار شخصی مخالفان خودم را هم افشا نمی‌کنم و این‌کار را عین پلیدی می‌دانم، اما این نکته راز شخصی نبود و پاسخ به سؤالی بود که برای همگان مطرح است.

‌۴. در دیدار با آقای سعید محمد پنج نفر از دوستان دیگر هم بودند و مشاهده کردند که من گفتم این بخش از سخنان شما را منتشر می‌کنم و چند عکس هم برای این منظور گرفتیم.

‌۵. اصل بحث مربوط به انتقاد من از سعید جلیلی بود که چرا آقای جلیلی در ستاد انتخاباتی خود از افراد مسأله‌دار استفاده کرد؟!

‌۶. آقای سعید محمد گفت: متأسفانه من مجبور شدم با فشار سرکار خانم جمیله علم‌الهدی به‌یکی از همین افراد ستاد جلیلی در مناطق آزاد پست بدهم و بعد هم که او را برکنار کردم مورد مؤاخذه سرکار خانم علم‌الهدی و مرحوم رئیسی قرار گرفتم و ضمنا به نکات خاصی هم در این باب اشاره کرد.

‌۷. البته در این دیدار، ما بحث‌های بسیار حساسی هم داشتیم که من هرگز کلمه‌ای در باره آن‌ها نخواهم گفت و نخواهم نوشت؛ چون امانتداری را از شروط اصلی مسلمانی می‌دانم.

‌۸. هدف من هم از انتشار این توییت دفاع از جناب سعید محمد بود که متأسفانه خودشان با شتابزدگی کار را خراب کردند. امیدوارم که آقای سعید محمد زین پس با تأمل با مسایل مواجه شوند و پخته‌تر عمل کنند!»

رحمت الله بیگدلی

 

 

 

 

کدخبر: ۵۶۶۳۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر