کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۱۹۸
تاریخ خبر:

رسایی به کدام وزیران رای مخالف داد؟ + عکس

رسایی به کدام وزیران رای مخالف داد؟ + عکس

حمید رسایی ترکیب آرای خود را به کابینه پزشکیان اعلام کرد

حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: شفافیت در آرا یکی از وعده‌ها و پیمان‌هایی بود که در زمان تبلیغات انتخاباتی اعلام کردم. این البته بار اول نیست که آرای خودم را اعلام می‌کنم. در دوره‌های قبل هم که هنوز شعار شفافیت مُد نبود، آرای خودم را در برابر دوربین‌ها گرفتم. در این باره چند نکته را یادآوری می‌کنم:

 

با توجه به وضعیت کشور، ویژگی‌های شخصی و شخصیتی رییس جمهور منتخب مردم و توصیه‌های رهبر انقلاب و با درنظر گرفتن شاخصه‌های اعلامی ایشان، به اکثریت کابینه رأی دادم و سخت‌گیرانه نگاه نکردم. طبعا درغیر این ظرف زمانی به نیمی از کابینه بدلایل مختلف رأی نمی‌دادم.

برگ رای

 ترکیب این آرا پس از مشورت با کارشناسان مختلف، متشکل از برخی همکاران نماینده و افراد بیرون از مجلس و بویژه در هماهنگی با تصمیم فراکسیون اکثریت جمع‌بندی شد. داستان‌سرایی آقای پزشکیان هم هیچ تأثیری و تغییری در رأی من نداشت. امیدوارم وزرایی که به آنها رأی ندادم با کارآمدی در تصمیمات، صداقت در رفتار، دوری از سیاسی‌کاری در عملکرد و جبران دلایلی که نمایندگان را از رأی به آنها منصرف کرد، در ادامه مسیر رأی ما را هم تغییر دهند.

 

 وزاری محترمی که به آنها رأی‌ داده‌ام، بدانند که چک سفید امضا دریافت نکرده‌اند. طبعا در ادامه مسیر بر عملکردشان نظارت می‌کنم. از آنجا که کابینه، رأی‌ اکثریت مجلس را گرفته‌ و همه آنها وزرای جمهوری اسلامی هستند، وظیفه می‌دانم در راستای رفع مشکلات مردم و در چارچوب قانون کمکشان کنم.

 

کدخبر: ۵۶۵۱۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر