کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۱۰۷
تاریخ خبر:

واکنش‌ها به توهین به ظریف در نمازجمعه ادامه دارد

واکنش‌ها به توهین به ظریف در نمازجمعه ادامه دارد

سر دادن شعارهای توهین آمیز علیه محمدجواد ظریف در حاشیه نماز جمعه با انتقادهای گسترده ای مواجه شده است

سر دادن شعارهای توهین آمیز علیه محمدجواد ظریف در حاشیه نماز جمعه با انتقادهای گسترده ای مواجه شده است. بخشی از واکنش ها به شعارهای توهین آمیز علیه محمدجواد ظریف در حاشیه نماز جمعه در پی می آید:

 

یاسر جبرائیلی، فعال سیاسی نزدیک به دولت شهید رئیسی: شعاردهی علیه آقای ظریف در نماز جمعه امروز، اقدامی غیراخلاقی و دور از شان نماز و نمازگزار بوده و محکوم است.

 

مهدی عرب صادق معاون سیاسی مستعفی حزب موتلفه نوشت: اهانت به دکتر ظریف توسط اقلیت دیکتاتور مآب خوداکثریت پندار؛ قبل از آنکه توهین به شخص آقای ظریف باشد، اقدامی است خلاف امنیت ملی و مصلحت کشور. اهانت ‎دیوار نوردان و ‎سفارت سوزان به نماینده رئیس جمهور ملت ایران، ناله های احتزار تندروهای هزینه نداده مشکوک نفوذی است‌. آقای ‎جلیلی خط کشیتان را با تندروهای خودسر مشخص کنید، نکنید پایان سیاسی تان نزدیک است.

 

محمدتقی فاضل میبدی: دبیر محترم ستاد ائمه جمعه! نمازجمعه محل شقاق و اختلاف است یا محل اتحاد؟ شعارهای نفرت انگیز امروز نماز جمعه از کجا هدایت می شد؟دولت چهاردهم کارش شروع نشده کاسبان تحریم کارخود را آغاز کردند. جلوی نفرت پراکنیها را بگیرید.آبروی ایران و اسلام را نبرید. مردم را به یاد نماز جمعه های زمان امویان نیندازید.

 

عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: با این نحوه شعار دادن علیه ظریف در نماز جمعه، نشان دادند که وقتی قدری از رانت بی‌بهره می‌شوند و می‌بازند اصلا تحمل آن را ندارند. دیگر این که به نماز جمعه هم رحم نمی‌کنند همه امکانات دینی و عمومی را در جهت مقاصد نادرست خود تلف و نابود می‌کنند.

 

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی نوشت: جناب حاج‌علی‌اکبری رییس ستاد نماز جمعه! وقتی فحاشی به آقای ظریف را در نماز جمعه دیدید در موفقیت عملکرد نماز جمعه تردید نکردید؟ قدیم تر ها اسمش نماز وحدت بخش بود. تفرقه که نه، نفرت پراکنی درنمازجمعه آیا در تاثیر خطبه هاست یا چمبره عده ای بر نماز جمعه ها؟

 

 

 

کدخبر: ۵۶۳۱۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر