کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۵۷
تاریخ خبر:

ویدیو | هوادار فحاش سعید جلیلی بازداشت شد

ویدیو | هوادار فحاش سعید جلیلی بازداشت شد

او گفته بود آن‌هایی که به پزشکیان رای داده‌اند خر تمام هستند

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان آذربایجان در خصوص توهین یکی از هواداران جلیلی به طرفداران پزشکیان اطلاعیه ای صادر کرد.

 به دنبال انتشار فیلم توهین یک فرد در جمع هواداران ستاد جلیلی در شهرستان مرند به مردم این شهرستان به خاطر رأی دادن به مسعود پزشکیان، ستاد سعید جلیلی در آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

ویدیوی منتشر شده را ببینید: 

آنگونه که جماران روایت کرده، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار مردم شریف مرند می‌رساند عصر روز سه‌شنبه برنامه‌ای توسط ستاد جوانان دکتر جلیلی با محوریت رای اولی و دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود که در اواسط برنامه و هنگام پرسش و پاسخ آزاد متاسفانه فردی که در رده سنی برنامه و جزو مدعوین نبوده و مسئولیتی هم در ستاد آقای دکتر جلیلی نداشته است، به سمت سن و میکروفون برنامه رفته و با ایجاد اخلال در متن برنامه برای دقایقی سخنان موهن و غیر قابل قبولی بیان کرده است که این مسئله بلافاصله با واکنش مجری برنامه مواجه بوده است.

علاوه بر این به دلیل سخنان موهن و ایجاد اخلال در جریان برنامه و احتمال وجود برنامه‌ریزی قبلی و یا تحریک برای انجام چنین حرکتی، ستاد دکتر جلیلی ضمن شکایت از این فرد از مسیر قانونی این مسئله را پیگیری خواهد نمود.

خط مشی گفتمان دکتر جلیلی احترام به تمام آحاد مردم و طرفداران کاندیداها می‌باشد و شکسته شدن این خط قرمز را به‌هیچ‌وجه تحمل نخواهد نمود.

گفتنی است فرد توهین کننده بازداشت شده است.

 

خرید اشتراک اینترنتی روزنامه هفت صبح

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۲۱۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر