کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۶۲۲
تاریخ خبر:

وعده‌های اصلی قالیباف در مناظره آخر؛ ایجاد آرامش و گشایش

وعده‌های اصلی قالیباف در مناظره آخر؛ ایجاد آرامش و گشایش

وقتی در پست نشستیم دغدغه مردم دغدغه دوم ما شود

پیش از شروع مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری مجری برنامه سوال مناظره را در موضوع «کارآمدسازی دولت» ، از نامزدها به شرح زیر پرسید: اگر شما به ریاست جمهوری برسید اولین اقدامتان چیست و در چه مدت به نتیجه خواهد رسید؟ اهم پاسخ‌های محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

 

* دیشب که از اینجا رفتم با خودم فکر می‌کردم این بحث‌هایی که در این گفتگو شنیدیم فردا چه چیزی را مطرح کنم و بگویم. من فکر می‌کنم همه نکاتی که قبلا گفتم و امروز میگویم و عزیزان گفتند مواردی است که دو سه دهه است می‌گوییم، چرا این موضوعات حل نشده باقی مانده است؟ ما باید دقت کنیم در نقشه دشمن حرکت نکنیم آنها آسایش و آرامش را برای مردم نمی‌خواهند و نمی‌خواهند افق روشنی از ایران در اذهان مردم شکل بگیرد. ما با حرکت، بیانات، تصمیمات و نوع رفتار خود به این موضوع توجه کنیم که خدای نکرده نقشه دولت را تشریح نکنیم.

 

* مردم دغدغه دارند که وقتی اجاره خانه سررسید کجا بروند به کدام حاشیه شهر بروند. ما باید آرامش ایجاد کنیم من نه معلم اخلاق هستم نه اینجا جای درس اخلاق دادن است. ما تنش ایجاد نکنیم گشایش ایجاد کنیم اگر هم قرار است بحث کنیم با هدف گشایش مشکلات مردم صورت بگیرد.

 

* هر کدام از ما که انتخاب شود هفته دیگر باید در مورد حقوق و کسری بودجه و ارز تصمیم بگیرد که این نیازمند هم‌افزایی و همکاری است. دیشب که از کرسنت و چای دبش صحبت کردیم، ریشه این موارد در ناکارآمدی است.

 

* وقتی تنش و ناکارآمدی است ‌و به اندازه صادرات نفت، پول ان را حیف می‌کنیم و با گذشت ۳ ماه از سال هنوز پول بازنشستگان را ندادیم، نشان می‌دهد نیاز به وحدت و همکاری داریم. باید زمینه هر گونه تلاش و هم افزایی برای حل مشکل مردم را فراهم کنیم.

 

* وقتی در پست نشستیم دغدغه مردم دغدغه دوم ما شود هر چه برای خود می‌پسندیم باید برای مردم هم بپسندیم.

 

کدخبر: ۵۶۱۶۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر