کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۶۱۸
تاریخ خبر:

۱۴ وعده قاضی‌زاده به مردم؛ از خدمت سربازی تا ازدواج جوانان

۱۴ وعده قاضی‌زاده به مردم؛ از خدمت سربازی تا ازدواج جوانان

قاضی‌زاده هاشمی گفت اجازه نمی‌دهم دریافتی حقوق‌بگیران ما از تورم جا بماند

پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با موضوع «کارآمدسازی دولت» برگزار می‌شود. در آخرین مناظره انتخاباتی صندلی شماره شش به پزشکیان رسیده است و صندلی شماره یک به قاضی زاده هاشمی. شماره پنج هم به قالیباف رسیده است تا برای چندمین بار از یک سو پورمحمدی در کنارش بنشیند و در سوی دیگر پزشکیان. مجری برنامه از کاندیداها پرسید؛«اگر شما به ریاست جمهوری برسید اولین اقدامتان چیست و در چه مدت به نتیجه خواهد رسید؟» اهم اظهارات قاضی زاده هاشمی را بخوانید؛

 

*در مواجه هر بیماری کار ما این است که شرایط عمومی بیمار را تثبیت کنیم، درد را تسکین دهیم و سپس سراغ بیماری برویم، در مواجهه با مشکلات مردم و خصوصا مشکلات اقتصادی باید همین روند را دنبال کنیم.

 

*برای حل ریشه ای مشکلات، افزایش رشد اقتصادی را پیگری خواهیم کرد اما اقدامات اجرایی فوری برای تامین حداقل رفاه خانوار ایرانی را پیگیری خواهیم کرد.

 

*متعهد می شوم که در صورت رای شما ۱۴ اقدام اجرایی را با قوت و سرعت دنبال کنم.

 

*اول اجازه نمی دهم دریافتی حقوق بگیران ما از تورم جا بماند، نمی شود یک افزایش حقوق ۲۰ تا ۲۵ درصدی داشته باشیم درحالیکه نرخ تورم ۴۰ درصد باشد.

 

* تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای همه مستخدمین دولت اجرایی خواهد شد.

 

* ازدواج جوانان را با ایجاد اعتبار یک میلیاردی تومانی برای ازدواج، مسکن،اشتغال و ....تسهیل خواهیم کرد. راه را برای ازدواج ۱۱ میلیون جوان ایرانی باز می‌کنم.

 

* سهم خانواده های ایرانی به طور برابر از برق گاز و بنزین بدون در نظر گرفتن نیاز دهک های اقتصادی به خود آنها واگذار خواهیم کرد.

 

* اجازه نمی‌دهیم دوباره آبان ۹۸ تکرار شود. ستاد آقای پزشکیان در اختیار افرادی است که متعلق به دولتی بودند که همان ماجرای بنزین ۹۸ را رقم زدند.

 

* راه شهید رئیسی را برای ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ادامه خواهم داد. تا سال دوم دولتم کلید تمام این ۲ و نیم میلیون مسکن را به صاحبانشان تقدیم می کنم. تجربه مسکن مهر را و نیز افتخار مسکن نساختن یک دولت را تکرار نمی‌کنیم.

 

* ششم مقابل مافیای خودرو خواهم ایستاد و واردات خودروهای نو، اقتصادی و کارکرده را آزاد خواهیم کرد.

 

* دیوار سخت سربازی را برای همیشه از مقابل جوان ایرانی بر خواهم داشت. ابتدا تکلیف سه و نیم میلیون سرباز فراری را روشن خواهیم کرد. با ایجاد طرح فروش خدمات سربازی و جایگزین کردن سربازی حرفه ای با سربازی فعلی و افرایش حقوق سربازان این موضوع را بهبود خواهم بخشید.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۵۶۱۶۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر