کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۶۴۶
تاریخ خبر:

اخبار ضد و نقیض درباره مرگ مریم رجوی

اخبار ضد و نقیض درباره مرگ مریم رجوی

عکس منتشر شده از ویکیپدیای مریم رجوی واقعی نیست

دو روز پیش خبر وخیم بودن حال مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در رسانه‌ها منتشر شد. حالا منابع غیر رسمی خبر از مرگ او می‌دهند. همچنین در توئیتر عکسی از صفحه ویکیپدیای مریم رجوی منتشر شده که نشان می‌دهد تاریخ مرگ او در این صفحه نوشته شده است. این در حالی است که صفحه ویکیپدیای رجوی تغییری نکرده و تصویر منتشر شده حقیقت ندارد. 

ویکیپدیای رجوی

دو روز پیش یک منبع آگاه در پاریس به ایرنا از حال وخیم مریم رجوی 70 ساله خبر داده و گفته بود: رجوی عصر امروز حین بازگشت از پاریس به سمت مقر خود در «اور سورواز» دچار حمله عصبی شدید شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

این منبع آگاه تاکید کرده بود: وضعیت سرکرده گروهک وخیم گزارش شده و تیم حفاظت رجوی برای جلوگیری از نشت هرگونه خبر پیرامون او، بشدت در حال آماده باش هستند.

به گفته این منبع آگاه سرکرده گروهک تروریستی منافقین دچار بیماری روماتیسم، سرطان روده و بیماری عصبی است و سال ۱۴۰۱ نیز حمله عصبی سرکرده گروهک موجب دوهفته غیبت کامل او شده بود. 

حالا برخی اخبار غیر رسمی خبر از مرگ او می‌دهند. ممکن است خبر مرگ مریم رجوی یک ترفند رسانه‌ای برای جلب توجه بیشتر به گردهمایی سالانه مجاهدین در برلین در ۲۹ ژوئن باشد. بعید نیست آن‌ها بخواهند تا هر طور شده خود را دوباره مطرح کنند و در صدر اخبار قرار بدهند.

 

کدخبر: ۵۶۰۶۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر