کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۵۱۳
تاریخ خبر:

چه چمدانی بخریم؟ راهنمای خرید چمدان مسافرتی خوب

چه چمدانی بخریم؟ راهنمای خرید چمدان مسافرتی خوب

رپورتاژ آگهی|ممکن است بسیاری از افراد با انواع چمدان و ویژگی‌های آن آشنایی نداشته باشند و سؤال چه چمدانی بخریم؟ در ذهن آن‌ها به وجود بیاید.

چمدان‌ها یکی از اجزای جدا نشدنی از سفرها هستند که حمل و نقل وسایل را برای شما آسان‌تر می کنند. علاوه بر این چمدان‌های استاندارد، وزن مناسبی دارند و به راحتی جا به جا می‌شوند. اگر می‌خواهید بیشتر با چمدان‌های مسافرتی آشنا شوید بهتر است در ادامه راهنمای خرید چمدان با ما همراه باشید.

انواع چمدان مسافرتی

 

چمدان ها، بر اساس نوع کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند به دسته‌های گوناگونی تقسیم بندی می‌شوند. با شناخت این دسته‌بندی‌ها راحت‌تر می‌توانید چمدان مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه مدل‌های مختلف چمدان مسافرتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

 

انواع چمدان مسافرتی بر اساس سایز

 

اگر شما هم با سؤال چه چمدانی بخریم مواجه شده‌اید بهتر است بدانید نخستین دسته‌بندی برای چمدان‌های مسافرتی، سایز است. معمولاً چمدان‌های مسافرتی در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه ابعاد دقیق سایزهای مختلف چمدان‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

 

  • چمدان‌های کوچک که دارای ابعاد 18 تا 20 اینچ هستند و ارتفاع ۵۳ تا ۵۶ سانتی متری دارند. این چمدان‌ها بسیار کوچک هستند و حمل و نقل آسانی دارند. اگر برای یک سفر 2 تا 3 روزه به دنبال چمدان هستید، بهتر است از این سایز استفاده کنید. علاوه بر این چمدان‌های کوچک در سفرهای هوایی به قسمت باربری تحویل داده نمی‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را با خود به داخل هواپیما ببرید.
  • چمدان‌های متوسط ابعادی 23 تا 24 اینچی دارند و دارای ارتفاع ۶۱ تا ۶۸ سانتی متری هستند. شما می‌توانید 20 تا 25 کیلو بار در این چمدان‌ها قرار دهید. افرادی که قصد سفرهای 7 الی 10 روزه را دارند بهتر است از چمدان‌های متوسط استفاده کنند.
  • چمدان‌های بزرگ دارای ابعاد 26 تا 28 اینچی بوده و ارتفاعی ۷۱ تا ۷۹ سانتی متری دارند. این چمدان‌ها قادر به حمل 30 تا 35 کیلو بار هستند و معمولاً برای سفرهای بیش از 10 روز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

چمدان‌های مسافرتی بر اساس جنس

 

چمدان‌های مسافرتی از جنس‌های مختلفی تولید شده‌اند. شما می‌توانید بر اساس مقصد، میزان بودجه، لوازم داخل چمدان و ... یکی از این جنس‌ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین جنس‌های چمدان می‌پردازیم:

 

  • چمدان دارای بدنه سخت: این چمدان‌ها معمولاً از جنس پلی کربنات، آلومینیوم، پلی پروپیلن، ABS، چرم و ... تولید شده‌اند. مقاومت این چمدان‌ها بسیار بالا است و به راحتی دچار آسیب یا شکستگی نمی‌شوند. علاوه بر این شما می‌تواند مقدار بار بیشتری در چمدان‌های بدنه سخت قرار دهید.
  • چمدان‌های دارای بدنه نرم: اگر شما هم می‌پرسید که چه چمدانی بخریم بهتر است با چمدان‌های سافت کیس آشنا شوید. این چمدان‌ها جنسی از پارچه‌های پلی استر و نایلون بالستیک دارند و سبک و نرم هستند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل خود را درون این چمدان‌ها قرار دهید. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که چمدان‌های سافت کیس بسیار جادار هستند و محیط زیادی را اشغال نمی‌کنند.

 

انتخاب چمدان مسافرتی بر اساس مارک

 

 

امروزه برندهای متعددی اقدام به تولید چمدان مسافرتی کرده‌اند. برخی از این برندها شناخته شده‌تر هستند و محصولات آن‌ها کیفیت بسیار بالایی دارد. به شما توصیه می‌کنیم تنها از برندهای شناخته شده چمدان‌های مسافرتی را خریداری کنید و به هیچ عنوان از فروشگاه‌های ‌بی‌نام و نشان این محصولات را نخرید. در ادامه به معرفی برخی از این برندها می‌پردازیم:

  • دیوید جونز: فروشگاه دیوید جونز یکی شناخته شده‌ترین برندهایی است که در زمینه تولید انواع چمدان‌های مسافرتی فعالیت دارد. چمدان‌های دیوید جونز از مواد اولیه بسیار باکیفیت تولید می‌شوند و در طول زمان دچار آسیب و شکستگی نمی‌شوند. دیوید جونز دارای نمایندگی‌های حضوری متعددی در سطح شهر تهران است و به‌عنوان یک مرکز خرید چمدان در تهران شناخته می‌شود؛ بنابراین علاوه بر خرید اینترنتی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این مجموعه را هم دارید.

 

برای مشاهده مدل های مختلف چمدان دیوید جونز میتواند از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://onlinedavidjones.com/product-category/%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/

  • نیلپر: دیگر تولید‌کننده چمدان مسافرتی نیلپر است. این برند در زمینه تولید چمدان در سایزهای مختلف فعالیت دارد و همواره کوشیده با ارائه چمدان‌های باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کند. تمامی مواد به کار رفته در تولید این چمدان‌ها باکیفیت هستند
  • آمریکن تویستر: این کمپانی یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده چمدان مسافرتی است. در پاسخ به سؤال چه چمدانی بخریم می‌توان به چمدان‌های برند آمریکن تویستر اشاره کرد. این برند اصالتی آمریکایی دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های تولید کننده چمدان در جهان شناخته شده است.

 

راهنمای خرید چمدان مسافرتی

 

 

حال که با انواع چمدان مسافرتی و مارک‌های آن آشنا شدید، بهتر است به بررسی نکات و راهنمای خرید چمدان خوب بپردازیم. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. در ادامه شما را با این نکات آشنا می‌کنیم:

 

توجه به سبک سفر

 

مسئله مهمی که در زمان خرید چمدان مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید، سبک سفر کردن شما است. اگر از دسته افرادی هستید که همواره سفرهای جاده‌ای و طبیعت گردی را به سفر هوایی ترجیح می‌دهند بهتر است چمدان انعطاف‌پذیر با بدنه نرم را انتخاب کنید؛ اما اگر همواره با استفاده از هواپیما سفر می‌کنید بهتر است چمدان‌های سخت را برگزینید.

 

توجه به نیازهای شخصی

 

مسئله مهم دیگری که در پاسخ به سؤال چه چمدانی بخریم باید به آن توجه داشته باشید، نیازهای شخصی شما است. بهتر است دقت داشته باشید که چه نوع چمدانی نیازهای شخصی شما را پاسخ می‌دهد. به عنوان نمونه اگر وسایل زیادی دارید بهتر است چمدانی را انتخاب کنید که محفظه‌های مختلف و اندازه بزرگتری داشته باشد.

 

توجه به چرخ‌ها و دسته چمدان

 

همان طور که می‌دانید در بسیاری از چمدان‌ها چرخ و دسته وجود دارد. این چرخ‌ها باعث حمل و نقل راحت‌تر چمدان می‌شود. در زمان خرید چمدان دقت کنید که به چرخ و دسته نیاز دارید یا خیر. در واقع اگر وسایل زیادی دارید و مدت زمان سفر شما طولانی است بهتر است برای جا به جایی راحت‌تر از چمدان‌های دارای چرخ استفاده کنید.

 

توجه به سیستم قفل چمدان

 

قفل‌گذاری چمدان یکی از مسائل مهمی است که در مسافرت‌های هوایی باید به آن توجه داشته باشید. با استفاده از این قفل‌ها از باز شدن ناگهانی چمدان در قسمت بار جلوگیری خواهید کرد. قفل‌های روی چمدان در دسته‌های مختلف عددی و بیومتریک در بازار موجود هستند.

 

توجه به قیمت چمدان مسافرتی

 

آخرین مسئله‌ای که در زمان خرید چمدان مسافرتی باید به آن توجه داشت، قیمت این چمدان‌ها است. برندهای مختلف بر اساس نوع متریال، نوع قفل، کیفیت چرخ‌ها، قیمت‌های مختلفی برای این محصولات در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید بر اساس بودجه خود یک محدوده قیمتی برای چمدان‌ها در نظر بگیرید.

 

خرید انواع چمدان مسافرتی از دیوید جونز

 

در این مطلب به سؤال چه چمدانی بخریم پاسخ داده شد. اگر به دنبال یک مرکز فروش مطمئن برای خرید چمدان هستید ما به شما دیوید جونز را پیشنهاد می‌کنیم. این برند با استفاده از متریال با کیفیت همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه به سایت onlinedavidjones.comمراجعه کنید و چمدان مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

 

 

کدخبر: ۵۵۳۵۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر