کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۶۰۰
تاریخ خبر:

برای خرید یک اتو مو لیز اصل، ابتدا باید مشخصات آن را بشناسید!

برای خرید یک اتو مو لیز اصل، ابتدا باید مشخصات آن را بشناسید!

رپورتاژ آگهی|خرید اتو مو لیز نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار هزینه بیشتری برای شما به‌همراه دارد. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که مشخصات محصولات اصلی این برند را بشناسید و سپس برای خرید اقدام کنید. با این کار تا حد زیادی از ضرر مالی و حتی آسیب به موها جلوگیری می‌شود.

شرکت لیز یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید اتو موهای مختلف است که با درنظرگرفتن تمام استاندارها محصولاتی تولید می‌کند تا افراد بتوانند بدون نگرانی بابت بروز آسیب در تار موهای خود از آن استفاده کنند. با توجه به عرضه محصولات تقلبی و مشابه این برند لازم است با مشخصات نمونه‌های اصلی آشنا شوید تا سرتان کلاه نرود. برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا مشخصات اتو مو لیز اصل با نسخه فیک تفاوت دارد؟

خرید اتو مو لیز به‌صورت اورجینال در گذشته کار آسان‌تری بود. در واقع نسخه‌های فیک و اصل این محصول شباهت‌های زیادی به‌یکدیگر داشتند اما برخی تفاوت‌ها به‌خوبی قابل تشخیص بودند و افراد می‌توانستند با کمی بررسی نمونه اصل را تهیه تشخیص دهند.

درحال‌حاضر شرکت‌هایی که نسخه غیراورجینال ارائه می‌دهند و تنها از نام این برند استفاده می‌کنند بدون اینکه محصولات آن‌ها استانداردهای لازم را داشته باشد در طراحی محصولات پیشرفت‌ کرده‌اند و به همین دلیل تشخیص اتو مو لیز اصل از فیک کمی دشوار شده است.

لازم است بدانید خرید اتو مو فیک علاوه‌بر اینکه باعث هدر رفتن پول شما می‌شود می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری روی ساقه بگذارد. پس افرادی که به سلامت موی خود اهمیت می‌دهند باید قدرت تشخیص این مدل‌ها را داشته باشند.

اگر پیش از خرید اتو مو لیز با تمام مشخصات آن آشنا شوید و تا حدودی تفاوت‌ بین نسخه‌های اصل و فیک را بدانید می‌توانید محصول اورجینال را تهیه کنید تا حین استفاده از آن آسیبی به موی شما وارد نشود.

بررسی مهم ترین مشخصات اتو مو لیز اصل

اتو مو لیز از محصولات پرکاربردی بوده که به‌دلیل کیفیت بالا و رعایت استاندارد در تمام دنیا به محبوبیت رسیده است. این اتو می‌تواند موهای شما را بدون آسیب کاملا صاف و ابریشمی کند.

اگر در سالن‌های آرایشی کار می‌کنید یا ‌دنبال اتو مو برای استفاده شخصی هستید طوری ‌که هیچ آسیبی به تارها وارد نشود، خرید اتو مو لیز البته در مدل‌های اصل یکی از بهترین گزینه‌ها است. در ادامه مشخصات محصولات این برند را بررسی می‌کنیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

ظاهر اتو مو را بررسی کنید

اگر کراتین کار هستید در کنار خرید کراتین مو اصل باید به نوع اتو و کیفیت آن توجه کنید. البته افرادی که می‌خواهند از اتو تنها برای صاف کردن موهای خود استفاده کنند و به‌عبارتی استفاده آن‌ها از این محصول محدود است نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

یکی از راهکارها توجه به کیفیت کلی محصول است. اگر خرید اتو مو لیز را حضوری انجام می‌دهید می‌توانید محصول را در دست بگیرید و بخش‌های مختلف آن را بررسی کنید. درصورتی‌که کیفیت ساخت آن بالا بود و همه بخش‌ها به‌خوبی با هم تناسب داشتند احتمالا فروشنده نمونه اصلی را به شما ارائه داده است.

به دوشاخه اتو مو لیز توجه کنید

دوشاخه اتو موهای لیز توسط یک شرکت چینی ساخته می‌شوند. به همین دلیل زمان خرید می‌توانید این بخش را بررسی کنید. اگر عبارتfabricado na china  را روی آن مشاهده کردید احتمالا محصول مورد نظر شما نسخه اصلی است. همچنین در اتوهای اصلی عبارت 10A نیز درج شده تا راحت‌تر بتوانیم آن‌ها را تشخیص دهیم.

به بارکد اتو مو توجه کنید

اگر اتو موی قدیمی از برند لیز دارید و الان می‌خواهید نمونه جدیدتری تهیه کنید احتمالا بارکد محصول شما روی یک کاغذ سفید چاپ شده که زیر برچسب اصلی قرار دارد. اما در نمونه‌های جدید این بارکد روی برچسب زده می‌شود.

شاید فکر کنید این موضوع کمی خرید اتو مو لیز اصل را با چالش مواجه کرده اما باید بگوییم هنوز هم با توجه به ضخامت و نوع نوشته‌ها می‌توانید نسخه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. در بارکد اتو موهای اصلی اعداد ضخامت بیشتری دارند اما فاصله بین آن‌ها کم‌تر است.

از مشخصات دیگر این اتو مو باید به بارکد اختصاصی آن اشاره کرد. در واقع شرکت لیز برای اینکه تولیدکنندگان نمونه‌های تقلبی را با مشکل مواجه کند سیستمی طراحی کرده که تمام محصولات یک بارکد اختصاصی داشته باشند.

با توجه به اینکه بارکد اختصاصی هزینه‌ زیادی برای تولیدکننده‌های اتو موی فیک ایجاد می‌کند از این سیستم برخوردار نیستند و شما می‌توانید با بررسی بارکد چند محصول متوجه اصل بودن آن‌ها شوید.

به برچسب داخلی اتو مو نگاه کنید

قسمت دیگری از اتو مو که به شما کمک می‌کند بتوانید محصول اصلی را تشخیص دهید برچسب داخلی است. اگر محصول اصلی را تهیه کرده باشید در این بخش عبارت EX004 درج شده است.

لیبل داخلی در تشخیص محصولات فیک و تقلبی تاثیر زیادی دارد اما توجه داشته باشید تولیدکننده‌های فیک ممکن است به‌زودی این قسمت را نیز تغییر دهند. پس باید راهکاری اساسی برای خرید اتو موهای لیز پیدا کرد که با استفاده از آن هیچ نگرانی بابت تقلبی بودن محصول نداشته باشیم.

خرید اتو مو لیز از فروشگاه معتبر

با درنظرگرفتن اینکه تولیدکننده‌های اتو موی فیک همیشه درحال ایجاد تغییر در محصولات خود هستند تا شناخت نمونه‌های فیک و تقلبی از هم سخت‌ و تا حدودی غیرممکن شود، تنها را‌ه‌حل مطمئن انتخاب فروشگاهی باسابقه و معتبر در زمینه فروش اتو موی لیز به‌صورت اورجینال است.

فروشگاه اینترنتی شاهانو با اعتباری که در این زمینه دارد می‌تواند بهترین گزینه برای خرید شما باشد. همچنین باید گفت قیمت اتو مو لیز در شاهانو کاملا مناسب است و پس‌از خرید لازم نیست نگرانی بابت غیراورجینال بودن محصول داشته باشید.

جمع‌بندی

خرید اتو مو لیز به یکی از چالش‌های مهم برای افرادی تبدیل شده که می‌خواهند در کنار حفظ سلامت موهای خود آن‌ها را صاف کنند. دلیل این چالش نیز عرضه‌های محصولات تقلبی است که شباهت زیادی به نمونه‌های اصلی دارند.

اگر بتوانید مشخصات اتو مو لیز اصل را شناسایی کنید خرید برای شما آسان‌تر می‌شود. از مهم‌ترین این موارد نیز باید به ظاهر کلی محصول، برچسب داخلی، بارکد و درج عبارت fabricado na china روی دوشاخه اشاره کرد. همچنین برای خرید مطمئن این اتو می‌توانید به سایت شاهانو که سابقه زیادی در ارائه این محصول دارد مراجعه کنید.

 

کدخبر: ۵۵۲۶۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر