کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۳۲۳
تاریخ خبر:

زیبایی بی‌حدوحصر لوکس‌ترین خودروی مرسدس‌بنز + تصاویر

زیبایی بی‌حدوحصر لوکس‌ترین خودروی مرسدس‌بنز + تصاویر

مرسدس بنز میباخ به‌تازگی از مدل S کلاس ویژه و تک‌ساخت رونمایی کرده است

مرسدس بنز میباخ به‌تازگی از مدل S کلاس ویژه و تک‌ساختی رونمایی کرده است که روح مسابقات قایق‌رانی ۱۹۳۹ را القا می‌کند. مرسدس بنز میباخ از نسخه ویژه و استثنایی بر اساس مدل فوق‌العاده لوکس S۶۸۰ میباخ رونمایی کرد. این خودرو که ادای احترامی به مسابقات قایق‌رانی ۱۹۳۹ است، دارای بدنه دو رنگ آبی متالیک و قرمز پاتاگونیا است که با یک نوار از هم جدا شده‌اند.

1

قایق بادبانی اسفینکس به طول ۲۱٫۴۸ متر (۷۰٫۴۷ فوت) در سال ۱۹۳۹ توسط قایق‌سازی Abeking & Rasmussen ساخته شد. در طول چندین سال، این قایق چندین بار دست به دست شد، اما از سال ۲۰۰۵ به شکوه سابق خود بازگردانده شده است. یکی از مالکان فعلی آن به نام الیور برکینگ، مؤسس کارخانه کشتی‌سازی Robbe & Berking Classics در فلنزبورگ است که با میباخ همکاری می‌کند.

2

این مدل ویژه میباخ دارای فضای داخلی خاص‌تری از نمای بیرونی است که با توجه به تم قایق‌رانی، بسیار شاهکار است. صندلی‌ها، پنل‌های درب‌ها و بسیاری از بخش‌های دیگر با چرم ناپا پوشیده شده است. دوخت خاکستری Orion هم به این ترکیب اضافه می‌شود. چوب گردو که به‌دقت شبیه عرشه کشتی ساخته شده است، همراه با نوارهای آلومینیومی بر فضای داخلی تسلط کامل دارند.

3

زیر کاپوت، موتور ۶٫۰ لیتری V۱۲ توئین توربو قرار دارد که ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. میباخ هنوز قیمت این S۶۸۰ سفارشی را اعلام نکرده است.

4

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۵۶۲۳۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر