کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۲۵
تاریخ خبر:

کد مورس امروز همستر کامبت (۲ تیر) + نحوه وارد کردن

کد مورس امروز همستر کامبت (۲ تیر) + نحوه وارد کردن

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه FARM است

نحوه وارد کردن کد FARM:

کد مورس امروز همستر

 

برای تایپ کد مورس در بازی همستر کامبت، ابتدا باید به صفحه اصلی بازی بروید. سپس دو بار روی گزینه “Earn per tap” که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک کنید. این کار باعث می‌شود رنگ سکه شما مطابق تصویر زیر به رنگ قرمز تغییر کند. پس از انجام این مراحل، می‌توانید با استفاده از راهنمای فوق، کلیدواژه روز را وارد کنید.

کد مورس همستر کامبت امروز

 

برای تایپ علامت •، باید یک بار روی سکه کلیک کنید و برای علامت _، باید انگشت خود را کمی بیشتر از یک ضربه روی سکه نگه دارید. اگر کد به‌صورت صحیح وارد شود، پیام “The code is cracked” به شما نشان داده می‌شود و تعداد سکه‌های شما به یک میلیون واحد افزایش می‌یابد.

یکی از روش‌های دیگر برای کسب سکه رایگان در بازی همستر کمبات، جستجو و پیدا کردن کارت‌های روزانه است. برای این منظور، می‌توانید مقاله مربوط به کارت‌های روزانه همستر کمبات را مطالعه کنید.

کد مورس همستر کامبت را از کجا پیدا کنیم؟

کد مورس یا رمز روزانه بازی همستر کامبت هر شب در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تغییر پیدا می‌کند. کلمه‌ای که برای رمز هر روز استفاده می‌شود، معمولاً یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا جهان ارزهای دیجیتال است و پیش‌بینی آن نیاز به تلاش زیادی ندارد. با این حال، شما می‌توانید با مراجعه به این مطلب پس از انتشار کد مورس جدید، آن را پیدا کرده و در بازی استفاده کنید.

برای واردکردن کد مورس همستر چقدر زمان داریم؟

همان‌طور که اشاره شد، کدهای مورس بازی همستر کامبت روزانه به‌روز می‌شوند. بنابراین، شما فقط ۲۴ ساعت فرصت دارید تا هر رمز همستر کامبت را وارد کنید. پس از انتشار کد جدید، کد قبلی منسوخ می‌شود، یعنی ربات بازی دیگر آن را قبول نمی‌کند.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک فرمان قدیمی برای ارسال پیام است که در آن به جای استفاده از حروف، از ترکیبی از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش در گذشته برای ارتباطات تلگرافی نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت. تصویر زیر یک راهنمای کامل برای حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با استفاده از این راهنما، فقط با شناخت رمز روزانه همستر، می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

کد مورس چیست

 

کد مورس همستر چه ساعتی منتشر می‌شود؟

کد مورس یا رمز همستر هر روز ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران تغییر می‌کند.

پاداش کد مورس همستر چقدر است؟

با هر بار وارد کردن رمز روزانه همستر یک میلیون سکه پاداش می‌گیرید.

 

کدخبر: ۵۶۱۴۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر