کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۵۵
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

درباره جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Pacific Drive

سازنده: Ironwood Studios

متوسط امتیاز: 78
Gallery 1

شاید عجیب به نظر برسد اما در Pacific Drive یک خودرو وظیفه حضور به عنوان شخصیت اصلی را برعهده دارد. در این بازی شما کنترل یک اتومبیل را برعهده گرفته و باید در منطقه‌ای که میزبان اتفاقات فراطبیعی است به دنبال منابع مختلف رفته و خود را ارتقا دهید. اثری متفاوت که می‌تواند علاقه‌مندان به ژانر بقا را جذب کند.

 

Last Epoch

سازنده: Eleventh Hour Games

متوسط امتیاز: 76
Gallery 2

بعد از انتشار دیابلو 4 در سال گذشته، حالا نوبت به اثری مشابه با آن رسیده که البته از دید کیفیت در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد. بازی Last Epoch اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی است که تمرکز زیادی روی مبارزات داشته و می‌توانید در جریان آن کلاس‌های مختلفی را انتخاب کرده و از قابلیت‌های متفاوت آنها بهره‌مند شوید.

 

Harvest.io

سازنده: Casual Azur

متوسط امتیاز: 200 هزار
Gallery 3

این روزها بازی‌های بسیاری با پسوند io منتشر می‌شوند که در آنها باید با دیگر گیمرها به شکل آنلاین رقابت کنید. اینبار اما برخلاف همیشه رقابت بر سر آماده کردن و شخم زدن مزرعه است. در این عنوان شما باید به مرور کنترل ماشین آلات بزرگ‌تری را برعهده گرفته و زمین کشاورزی خود را آماده کاشت کنید.

 

Slave Zero X

سازنده: Poppy Works

متوسط امتیاز: 67
Gallery 4

دو دهه پیش بود که اولین نسخه از مجموعه Slave Zero منتشر شد و بعد از آن برای مدتی طولانی به فراموشی سپرده شد. اکنون اما شاهد انتشار نسخه‌ای متفاوت و جدید از آن هستیم که به صورت یک اکشن دو بعدی دنبال شده و در آن می‌توانید کنترل یک ربات غول‌پیکر را برعهده گرفته و به مبارزه با دیگر ربات‌ها بروید.

 

Mr Ninja

سازنده: Lion Studios

متوسط امتیاز: 200 هزار
Gallery 5

معمولا تصویری از نینجاها در صنعت سرگرمی وجود دارد که طی آن جنگجوی مورد نظر در یک لحظه وارد صحنه شده و تمامی اهداف خود را از پا در می‌آورد. این فرایند کلیت گیم‌پلی Mr Ninja را شکل می‌دهد. در این بازی بایستی برنامه‌ای را برای از بین بردن تمامی اهداف مشخص کنید و در یک لحظه آن را اجرا کنید.

 

کدخبر: ۵۵۴۳۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر