کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۸۶۱
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Helldivers 2 
سازنده: Arrowhead Games 
متوسط امتیاز: 83

Gallery 1

سونی سال جاری میلادی را به بهترین شکل ممکن شروع کرد و با عرضه دومین نسخه از مجموعه Helldivers نشان داده که برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطب‌های بازی‌های آنلاین دارد. اثری که به شکل همزمان روی پلی استیشن و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و گیمرها را در نقش نیروهایی نظامی قرار می‌دهد که باید به جنگ با موجودات فضایی و ربات‌ها بروند.

 

Banishers 
سازنده: Dontnod
متوسط امتیاز: 78

Gallery 2

هرچند استودیو Dontnod معمولا با آثار ماجراجویی شناخته می‌شود اما اینبار به سراغ ژانر نقش آفرینی رفته و توانسته‌اند خروجی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در این بازی تمرکز اصلی روی مهاجرانی قرار دارد که سعی دارند در قاره آمریکا مستقر شوند اما برای حضور در این محیط با نیروهای ماورایی درگیر شده‌اند.

 

Weapon Master 
سازنده: Homa 
متوسط امتیاز: 5 میلیون

Gallery 3

همان‌طور که از نام بازی مشخص است، در Weapon Master یک هدف یعنی شلیک کردن با اسلحه‌های مختلف به اهداف تعیین شده را دنبال می‌کنید. در اصل این بازی شما را در نقش یک اسلحه قرار می‌دهد و کلیت رویکرد خود را روی ساختاری شبیه آثار پازل قرار داده که با اسلحه ترکیب شده‌اند.

 

Ultros 
سازنده: Hadoque 
متوسط امتیاز: 82

Gallery 4

به نظر می‌رسد امسال فرصت خوبی برای طرفداران سبک «مترویدوانیا» باشد و بعد از عرضه موفق «پرینس»، حالا نوبت به Ultros رسیده که سعی کرده با طراحی بصری منحصر به فرد خود حرفی تازه برای گفتن داشته باشد. اثری که از لحاظ گیم‌پلی شاید نوآوری چندانی نداشته باشد اما همچنان خروجی با کیفیتی را ارائه می‌کند.

 

Dice Dreams 
سازنده: SuperPlay 
متوسط امتیاز: 10 میلیون

Gallery 5

تمرکز بیش از حد روی المان‌های آنلاین می‌تواند کار یک بازی موبایل در بازار را به شدت سخت کند. موضوعی که البته با جذب تعداد کاربری مناسب در نهایت می‌تواند فرصت رسیدن به موفقیت را فراهم کند. یکی از این بازی‌ها که تمام تمرکز خود را روی رقابت و ارتباط آنلاین قرار داده، Dice Dreams است. اثری که چندین شکل مختلف از گیم‌پلی را در قالب مینی‌گیم ارائه می‌کند.

 

کدخبر: ۵۵۳۸۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر