کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۲۵
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

درباره جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر .

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Tekken 8 
سازنده:  Namco 
متوسط امتیاز: 90

Gallery 1

نسل دیگری از کنسول‌های خانگی و نسخه‌ای تازه از مجموعه بازی «تکن» که توانسته ‌ انتظارات گیمرها را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. عنوانی که شامل اکثر نقاط قوت نسخه‌های پیشین شده و به واسطه استفاده از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های جدید توانسته ‌ بهبود قابل‌توجهی را تجربه کند.

 

Like a Dragon 
سازنده: Sega 
متوسط امتیاز: 89

Gallery 2

مجموعه بازی یاکوزا چند سالی است که از مسیر اصلی خود جدا شده و در حال حاضر با نام Like a Dragon شناخته می‌شود. جدیدترین قسمت این مجموعه که با زیرعنوان Infinite Wealth شناخته می‌شود، سعی کرده ‌ داستانی جدید را با حضور شخصیت‌های قدیمی در ساختار مبارزات نوبتی، روایت کند.

 

Faraway 2 
سازنده: Snapbreak
متوسط امتیاز: 200 هزار

Gallery 3

اکثر بازی‌های معمایی روی تلفن‌های هوشمند سعی می‌کنند گرافیکی دو‌بعدی را ارائه کرده و تمرکز اصلی خود را روی داستان قرار دهند. دومین قسمت Faraway اما با اکثر آنها متفاوت است و سعی کرده در یک فضای سه‌بعدی تمام تمرکز خود را روی طراحی معماهای پیچیده و جذاب قرار دهد.

 

Graven 
سازنده: 3D Realms 
متوسط امتیاز: 65

Gallery 4

سال‌هاست که از حضور بازی‌هایی همچون Hexen گذشته و دیگر شاهد ترکیب خوبی از شوتر اول شخص با فضاسازی فانتزی‌های سیاه نیستیم. استودیو 3D Realms اما سعی کرده به سراغ توسعه عنوانی با این مشخصات برود اما در نهایت توانسته عملکرد درخشانی را از خود به جا بگذارد. بازی Graven اثری متفاوت است اما نهایتا کیفیت قابل قبولی ندارد.

 

Beat Roller 
سازنده: Amanotes 
متوسط امتیاز: 100 هزار

Gallery 5

تجربه بازی‌های امتیازی که ثبت رکورد تنها در آنها به عنوان اولویت شناخته می‌شود، از جمله فرصت‌هایی است که تلفن‌های همراه آن را به خوبی در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. صفحه لمسی حساس و جریان سریع اتفاقات در Beat Roller به خوبی پیاده‌سازی شده و توانسته ‌ تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در اختیار گیمرها قرار دهد.

 

کدخبر: ۵۵۳۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر