کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۱۲۲
تاریخ خبر:

نقشه بازی جدید GTA ۶ لو رفت

نقشه بازی جدید GTA 6 لو رفت

نقشه‌ لو رفته از بازی GTA 6 که توسط کارمند راک‌استار منتشر شده، نشان می‌دهد تعداد نواحی قابل‌ کشف زیاد است

بسیاری از کارشناسان، نقشه‌ی جدید فاش‌شده از GTA 6 را بررسی کردند و هرکدام نظرشان را درمورد آن ارائه دادند. توجه داشته باشید توضیحات این افراد درمورد نقشه‌ بازی به‌طور رسمی از طرف راک‌استار تأیید نشده است.

کاربری به‌نام S1nick در ایکس (توییتر سابق) نقشه‌ی فاش‌شده از GTA 6 را به‌اشتراک گذاشت و ادعا کرد منبع اصلی نقشه یکی از کارکنان راک‌استار است. این کاربر می‌گوید نقشه واقعی به‌نظر می‌رسد.

درحالی‌که انجمن نقشه‌برداری جی تی ای ۶ ابتدا فاش کرده بود این بازی فقط یک ناحیه‌ خواهد داشت، نقشه‌ی جدید دارای سه ناحیه است. به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین جزیره یا همان Vice City در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالا قرار دارد و ساحل نمادینش را نشان می‌دهد.

نقشه بازی  جی تی ای ۶  لو رفت

از طرف دیگر انجمن نقشه‌برداری GTA 6 اخیراً نمای ماهواره‌ای Vice City را به‌اشتراک گذاشته‌ است. براساس فایل‌های لورفته در سال ۲۰۲۲ این نسخه از نقشه را کاربری به‌ نام DuPz0r به‌همراهی تیمش توسعه می‌دهند.

بسیاری از اعضای انجمن نقشه‌برداری GTA VI، نسخه‌ی جدید فاش‌شده نقشه‌ی بازی را تأیید کرده‌اند و حتی چند نفر دیگر به DuPz0r پیوستند تا روی توسعه‌ی نقشه کار کنند. به‌هرحال تا زمانی‌ که راک‌استار نقشه را رسماً منتشر نکند، صحت این اطلاعات را نمی‌توان با اطمینان تأیید کرد.

 

کدخبر: ۵۵۳۱۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر