کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۱۰۴
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر.

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Resident Evil 4 VR 
سازنده: Capcom
متوسط امتیاز: 89

بعد از تجربه موفق قسمت هفتم و هشتم مجموعه بازی Resident Evil‌ روی هدست‌های واقعیت مجازی، کپکام به سراغ بازسازی نسخه چهارم رفته. این بازی دقیقا همان چیزی است که به شکل معلوم تجربه کرده‌اید با این تفاوت که می‌توانید آن را از نمای اول شخص و در ساختار واقعیت مجازی روی پلی‌استیشن 5 خود تجربه کنید.


 

Custom Mech Wars 
سازنده: DThree Publisher
متوسط امتیاز: 63

هرچند طی یک سال گذشته یکی از موفق‌ترین بازی‌های Mech روانه بازار شد و توانست حتی در فصل جوایز نیز عملکرد خوبی داشته باشد اما فعلا کارمان با این دست بازی‌ها به پایان نرسیده. جدیدترین آثار مرتبط به ربات‌های غول‌پیکر تمرکز اصلی خود را روی شخصی‌سازی این ابزارها گذاشته و البته از دید گیم‌پلی با ضعف‌های مشخصی همراه شده.

 

Join & Strike 
سازنده: Hitapps
متوسط: 100 هزار

هرچند بازی‌های زیادی این روزها در فروشگاه‌های آنلاین حضور دارند که تمرکز اصلی خود را تیراندازی در یک محیط ساده قرار می‌دهند اما Join & Strike تفاوتی اساسی با آنها دارد. در این بازی هدف اصلی همکاری با دیگر گیمرها قرار گرفته و به شما اجازه داده می‌شود که در یک ساختار آنلاین به سراغ مبارزه با دشمن‌های متنوعی بروید.

 

Trinity Fusion 
سازنده: Angry Mob 
متوسط امتیاز: 81

در آخرین روزهای سال 2023 شاهد انتشار یک بازی مستقل و موفق دیگر یعنی Trinity Fusion هستیم. اثری که کنترل سه شخصی اصلی را برعهده شما قرار می‌دهد که هر کدام قابلیت‌های به خصوصی را در اختیار دارند. قابلیت‌هایی که البته با اتمسفر علمی-تخیلی بازی همراه بوده و تجربه‌ای جذاب را رقم می‌زنند.

 

Parking Master 
سازنده: RVBinary
متوسط امتیاز: 2 هزار

طی ماه‌های اخیر بازی‌هایی که با محوریت پارک کردن خودرو طراحی شده‌اند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و از این سو شاهد انتشار تعداد زیادی از آنها هستیم. بازی Parking Master یکی از همین دست عناوین است و به جز برخی تفاوت‌ها در زمینه جلوه‌های بصری، شباهت زیادی به آثار مشابه دارد.

 

کدخبر: ۵۵۲۱۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر