کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۹۸۲
تاریخ خبر:

پایان دارماتیک همکاری سه مجری محبوب ماشین‌بازها

پایان دارماتیک همکاری سه مجری محبوب ماشین‌بازها

توقف همیشگی پخش برنامه تلویزیونی گرند تور به شکل رسمی تأیید شد

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، شراکت خود را پس از 21 سال به هم می‌زنند.

 دیلی میل مدعی است این سه مجری معروف و دوست‌داشتنی که سابقه همکاری در برنامه‌هایی مانند تاپ گیر و گرند تور، راه خود را دارند به زودی از هم جدا می‌شود. این خبر تایید  شایعات ماه دسامبر است که ادعا می‌کرد در ویژه برنامه زیمبابوه، برای آخرین بار این سه نفر با هم در تلویزیون دیده شده‌اند.

ریچارد هموند در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری گفت: تنها چیزی که می‌خواستیم کنترل آن را در دست داشته باشیم، تصمیم‌گیری درباره زمان، مکان و نحوه پایان این همکاری بود.

کلارکسون و هموند در سال ۲۰۰۲ مجریان بی بی سی تاپ گیر شدند و جیمز می دو فصل بعد جایگزین مجری سوم اصلی، جیسون داو شد. پس از ۱۳ سال در تاپ گیر، بی بی سی تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید نکند و این سه نفر گرند تور را در Prime Video در سال ۲۰۱۶ شروع کردند.

جرمی کلارکسون به برنامه موفقیت‌آمیز دیگر خود به نام مزرعه کلارکسون (Clarkson's Farm) ادامه خواهد داد، در حالی که هموند و می احتمالاً برنامه‌های شخصی خود را خواهند داشت. می قبلاً چند برنامه ویژه سفر و آشپزی برای پرایم ویدیو فیلمبرداری کرده است، در حالی که هموند در سال ۲۰۲۱ یک برنامه بقا با عنوان The Great Ecapists داشت.

 

کدخبر: ۵۶۲۹۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر