کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۳۳۵
تاریخ خبر:

قیمت انواع خودرو در بازار ۱ تیر ۱۴۰۳

قیمت انواع خودرو در بازار 1 تیر 1403

بررسی شرایط بازار خودرو در آغاز تابستان و فصل سفر

‌قیمت خودرو  جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳، با تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، همچنان در اغلب محصولات روند ثابت به چشم می‌خورد. در هفته‌های اخیر، تمامی خودروها روند نزولی داشته‌اند، اما این روند برای هفته آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود؟  ‌همچنین در پی باثبات بودن مهم‌ترین محرک بازار خودرو، یعنی نرخ ارز، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نیز تغییر چندانی پیدا نکردند.

اما همین تغییر اندک به صورت نزولی خود را در نمودار بازار خودرو نمایان کرد. تارا اتوماتیک V۴ و تارا دستی V۱ با مدل ۱۴۰۳ از دسته محصولات ایران‌خودرو به شمار می‌روند‌ که به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و ۷۹۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با مدل ۱۴۰۳، از محصولات داخلی این شرکت به شمار می‌رود‌ که با نرخ یک میلیارد و ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌شود.

کوییک R تیپ S از دیگر محصولات داخلی شرکت سایپا، بدون تغییر به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به خودروهای داخلی تغییرات کمتری را تجربه کردند، طوری که اکثر آنها ثابت باقی ماندند.هایما اس ۷ (S۷) و هایما اس ۷ (S۷) صندوق برقی از محصولات مونتاژی، کاهش چشمگیر ۲۰ میلیون تومانی و ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرده بود که با همان قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قابل معامله‌اند.

 

منبع: تجارت‌نیوز
کدخبر: ۵۶۱۳۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر