کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۷۱۱
تاریخ خبر:

از من فیلم سیاه گرفت کشتمش| جنایتی شوم که در حاشیه تهران رقم خورد

از من فیلم سیاه گرفت کشتمش| جنایتی شوم که در حاشیه تهران رقم خورد

پسر جوان که از سلطه‌گری‌های مرد آزارگر خسته شده بود در جنایتی شوم و با همدستی برادرش او را کشت

هفت صبح|  رسیدگی به این پرونده به دنبال ناپدید شدن مرد ۴۰ ساله‌ای به نام سعید آغاز شد . همسر سعید که پس از گم شدن او به پلیس آگاهی رفته بود گفت: سعید سال‌هاست در یک باغ در حاشیه تهران کار می‌کند. او دیروز صبح از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. همه جا را دنبال او گشتم. اما خبری از او نیست. 

 

با این شکایت تلاش برای افشای راز  ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد . شواهد نشان می‌داد سعید آخرین بار همراه دو برادر به نام‌های رهام و پرهام و برای تفریح به حاشیه تهران رفته بود که ناپدید شد. با افشای  این ماجرا رهام ۲۵ ساله و برادر ۱۸ ساله‌اش پرهام ردیابی  و بازداشت شدند و پرهام لب به اعتراف گشود و به قتل سعید با ادعای آزارهای شیطانی از سوی او، اعتراف کرد .

 

اعتراف به قتل 

متهم در برخورد ابتدایی با ماموران در تشریح جزئیات جنایت گفت‌: سعید را کشتم چون مرا آزار داده  و از من فیلم گرفته بود. ولی برادرم در این جنایت دستی نداشته و فقط همراه من  بوده است.  به این ترتیب برای پرهام به اتهام قتل و برای رهام به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

 

اعلام گذشت از قصاص

در این میان همسر قربانی که قیم ۴ فرزند خردسالش است اعلام گذشت کرد و  گفت دیه می‌خواهد . این زن در مسیر تحقیقات به ماموران گفت: سال‌ها بود به خاطر فساد اخلاقی همسرم با او درگیر بودم. احتمالاً متهم ۱۸ ساله درست می‌گوید و  او همسرم را به خاطر آزارهای شیطانی کشته است .به همین خاطر راضی به قصاص نیستم و دیه می‌خواهم.

 

به این ترتیب دو برادر در دادگاه از خود دفاع کردند.  در جلسه دادگاه پرهام ۱۸ ساله روبه‌روی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت:‌ سعید را از سال‌ها قبل می‌شناختم. او در باغی که من و برادرم در آن کار می‌کردیم مشغول به کار بود. او مدتی قبل هنگامی که در باغ تنها بودیم مرا به دام سیاه انداخت و آزارم داد. او حتی از من فیلم گرفت و بارها تهدیدم کرده بود اگر به خواسته‌اش تن ندهم فیلم سیاه را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد .او آخرین بار از من ۱۰۰ میلیون تومان پول خواسته بود. 

 

متهم ادامه داد‌: من از این شرایط خسته شده بودم. به همین خاطر حقیقت را به برادر بزرگم گفتم و با هم نقشه قتل سعید را کشیدیم. ما به بهانه تفریح او را به بیابان‌های اطراف تهران بردیم و به او مشروب و قرص خوراندیم. او حال طبیعی نداشت که من طنابی را دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم.

 

من و برادرم با هم جسد را در یک گونی گذاشتیم و  در کنار نخاله‌های ساختمانی رها کردیم. اما دو روز بعد وقتی بار دیگر به محل بازگشتیم با گونی روبه‌رو شدیم .به همین خاطر شبانه آن را آتش زدیم و به خانه بازگشتیم.  متهم ۱۸ ساله در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت‌:باور کنید در این قتل برادر بزرگم دستی نداشت و فقط نقشه قتل را کشیده بود. 

 

من دیه را به فرزندان مقتول می‌پردازم .اما تحمل کیفر را ندارم. من به بیماری قلبی و قند خون بالا مبتلا هستم و به همین خاطر از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. سپس رهام به دفاع پرداخت و اظهارات برادر کوچکش را تایید کرد.  در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم‌، پرهام را به پرداخت دیه و  دو سال تبعید و برادرش را به ۶ ماه حبس محکوم کردند.

 

کدخبر: ۵۶۴۷۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر