کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۵۱۶
تاریخ خبر:

واژگونی مرگبار هوندا سی‌بی ۱۳۰۰ سی‌سی، موتورسیکلت غیرمجاز

واژگونی مرگبار هوندا سی‌بی ۱۳۰۰ سی‌سی، موتورسیکلت غیرمجاز

یک جوان به علت واژگونی موتورسیکلت غیرمجاز جان باخت

 رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت جوانی ۲۴ ساله به علت واژگونی موتورسیکلت غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی ۶ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز مدل هوندا سی بی ۱۳۰۰ سی سی در محور کیاسر به دامغان بعلت عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه توسط راکب ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که متاسفانه موجب فوت راننده موتورسیکلت گردید.

رییس پلیس راه استان افزود: صبح امروز طی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر وقوع واژگونی یک موتورسیکلت و فوت یک نفر در محدوده سه راه فولادمحله کارشناسان پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده از آثار و علائم بجای مانده از صحنه تصادف کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم توجه جلو راننده موتورسیکلت را علت این حادثه عنوان کردند.

سرهنگ بزرگی تاکید کرد: تردد این قبیل موتورسیکلت ها با حجم موتورهای بالا که اصطلاحا به آنها موتور سنگین نیز گفته می شود در معابر شهری و برون شهری ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: با توجه به حجم بالای موتور و توان و سرعت بالای این وسیله نقلیه، برابر مقررات این موتورسیکلت ها فقط اجازه تردد در پیست های مخصوص موتورسواری را دارند و حضور آنها در معابر شهری و برون شهری امنیت و ایمنی ترافیکی محورها را دچار اختلال می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این نکات و آسیبی که سالانه این موتورسیکلت ها به جوانان ما وارد می کنند پلیس راه استان با همکاری دیگر نهادهای مسئول نسبت به برخورد با این موتورسواران بدون چشم پوشی و اغماض برخورد میکند.

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۶۳۵۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر