کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۳۱۷
تاریخ خبر:

متهم ردیف اول سرقت از بانک ملی خودکشی کرد

متهم ردیف اول سرقت از بانک ملی خودکشی کرد

متهم ردیف اول پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی در زندان اقدام به خودکشی کرده است

 روزنامه اعتماد از خودکشی متهم ردیف اول پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی خبر داده است.

بیست و پنج ماه از بازداشت متهمان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه گذشته است. حالا به «اعتماد» خبر رسیده که متهم ردیف اول این پرونده در زندان اقدام به خودکشی کرده است.

براساس این اطلاعات ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ حدود ساعت ۳ بعداز ظهر، «آرمین»؛ سارق اصلی بانک ملی در یکی از بندهای زندان تهران بزرگ با مصرف زیاد قرص‌های [...] دست به خودکشی زده است. هم‌بندی او وقتی وارد اتاق شده آرمین را دیده که روی زمین افتاده است، اما چیزی که توجه او را جلب کرده قوطی خالی قرص‌هایی بوده که روی تخت آرمین قرار داشته. هم‌بندی آرمین سریع ماجرا را به افسر نگهبان اطلاع داده و آرمین به بهداری زندان تهران بزرگ منتقل شده، اما پزشک بهداری تشخیص داده که وضعیت آرمین وخیم و اورژانسی است، به همین خاطر خیلی سریع آرمین را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل و پزشکان معالج اقدامات لازم را آغاز کرده‌اند. آرمین حدود ساعت ۷ شب پس از اینکه سموم از بدنش خارج شده در بخش این بیمارستان بستری و دو روز بعد به زندان تهران بزرگ منتقل شده است.

یک منبع آگاه در مورد این حادثه به «اعتماد» می‌گوید: «آرمین از همان ابتدا با صدور کیفرخواست و مواجهه با اتهام افساد فی الارض خود را در بن‌بست دید. همچنین مدت زمان بازداشت موقت این متهمان نیز طولانی شده و آرمین هم به دلیل همین موضوع و عدم رسیدگی به پرونده‌شان دست به خودکشی زده که البته با اقدام به‌موقع افسر نگهبان نجات پیدا کرده است.»

 

کدخبر: ۵۶۲۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر