کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۰۵۶
تاریخ خبر:

جزئیات مرگ‌ ویدا اینفلوئنسر ‌جوان و همسر پیمان آدیداس

جزئیات مرگ‌ ویدا اینفلوئنسر ‌جوان و همسر پیمان آدیداس

همسر سابق خانم بلاگر معروف به نام پیمان آدیداس سال قبل با سکته قلبی به کام مرگ فرو رفت

هفت صبح|  عصر روز دوشنبه یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تائید بازپرس جنایی رسید.این خانم بلاگر جوان ویدا نام داشت که همسر پیمان آدیداس بود.همین یک سال پیش بود که خبر فوت بلاگر معروف تهرانی به نام پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.

 

پیمان آدیداس جوان 27 ساله‌ای بود که در فضای مجازی او را به نام خالق سوسماس می‌شناختند و کلیپ‌های طنز او که عمدتا به همراه همسرش به نام ویدا منتشر می‌شد در میان کاربران اینستاگرام به حدی طرفدار پیدا کرد که رقم فالوئرهای او را به بیش از یک میلیون نفر رساند. علت مرگ پیمان سکته قلبی اعلام شد و بعد از اینکه این مرد جوان به کام مرگ فرو رفت طرفداران او در بدرقه‌ای باشکوه مراسم ترحیمش را انجام دادند.

 

در همه این مراسم ویدا همسر پیمان صاحب عزا بود و بعد از فوت شوهرش در استوری‌ها و کلیپ‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌کرد یاد پیمان را زنده نگه می‌داشت. البته شهرت ویدا تنها به این دلیل نبود که او همسر پیمان بود بلکه او یک خواننده رپ بود که صفحه شخصی او نیز در اینستاگرام بیش از یک میلیون نفر فالوئر داشت.

 

او با گذشت یک سال از فوت شوهرش با فردی به نام آبراهام ازدواج کرده بود.زمانی که او در اینستاگرام تصاویری از زندگی جدیدش منتشر کرد کاربران و طرفداران او از تصمیم زودهنگامش برای ازدواج مجدد شوکه شده بودند و برخی افراد واکنش‌های تندی نشان دادند.

 

خودکشی ویدا

ظهر یازدهم تیرماه خبر خودکشی ویدا طرفداران او را شوکه کرد.رسیدگی به این موضوع با اعلام از سوی ماموران کلانتری تجریش در دستور کار موسی رضازاده بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد اخیرا ویدا به همراه آبراهام به شمال سفر کرده بودند اما به دلیل اختلافاتی که داشتند در میان راه از یکدیگر جدا شده بودند. 

 

ویدا به دلیل فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش روز حادثه در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام کرد که یک سورپرایز برای آنها دارد و در استوری بعدی عکس قرص برنج گذاشت. سپس او به نزدیکی محل کار شوهرش واقع در تجریش رفته و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داد. رسیدگی به این پرونده برای طی روال قانونی در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

 

 
کدخبر: ۵۶۲۰۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر