کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۲۴
تاریخ خبر:

جزئیات قتل پنج نفر در همدان

جزئیات قتل پنج نفر در همدان

قاتل هم خودش را کشته است

بررسی‌ها نشان داد که قتل توسط یکی از فوت شدگان به دلیل اختلافات شخصی صورت گرفته و در نهایت قاتل نیز اقدام به خودکشی کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی کارآگاه پلیس آگاهی اختلافات شخصی عامل قتل پنج نفر در شهرستان رزن بوده است.

 

سردار سلمان امیری روز یکشنبه در تشریح این موضوع  بیان کرد: هشتم تیرماه امسال پس از دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک ۵ نفر در یکی از روستاهای شهرستان رزن رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان قرار گرفت.

 

وی افزود: بررسی های اولیه و اقدامات فنی پلیس از صحنه جرم، تحقیقات میدانی، معاینات پزشکی قانونی و همکاری‌ مقامات قضایی برای کشف راز این قتل صورت گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: نتیجه این بررسی ها مشخص کرد که قتل توسط یکی از فوت شدگان به دلیل اختلافات شخصی صورت گرفته و در نهایت قاتل نیز اقدام به خودکشی کرده است.

 

سردار امیری اضافه کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد و گزارشات تکمیلی به زودی اعلام می شود.

 

جمعه گذشته پس از گزارش مردم بومی منطقه پیکر بی جان پنج نفر در اطراف ارتفاعات مشرف به روستای قزلجه از توابع شهرستان رزن کشف شده بود که به گفته دادستان این شهرستان هویت اجساد در بررسی های اولیه احراز و در معاینات نخستین مشخص شد که هر پنج نفر از ناحیه سر با سلاح گرم مضروب شده اند.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۱۹۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر