کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۸۳۶
تاریخ خبر:

۷ خودروی بدون سرنشین در جاده کندوان پیدا شد

۷ خودروی بدون سرنشین در جاده کندوان پیدا شد

نهادهای امدادی مشغول ایمن‌سازی جاده هستند و این مسیر تا اصلاع ثانوی مسدود است

در حالی که مسدوده شده جاده کندوان در اثر سیل شب گذشته (۲۴ خرداد) باز گشایی شده، نهادهای امدادی مشغول ایمن‌سازی جاده هستند و این مسیر تا اصلاع ثانوی مسدود است. مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر به همشهری گفت: «با توجه به آورده سیل شامل حجم بالای گل و لای مسیر جاده کندون همچنان تا ایمن‌سازی کامل مسیر بسته خواهد بود.»

 

حسینعلی محمدی افزود: «تعدد خودرودهای عبوری از این مسیر سبب شده تا برخی از خودروها در گل و لای بمانند. تا کنون ۷ خودرو از میان گل و لای بیرون کشیده شده که هیچ یک سرنشین نداشتند. هنوز گزارش قطعی درباره اینکه سرنشینان خودروها میان سیل گرفتار شدند یا خیر، نداریم. ۱۲ تیم تجسس برای بررسی این موضوع در منطقه مستقر هستند.»

 

محمدی با اشاره به اینکه همچنان هشدار نارنجی هواشناسی در منطقه حکمفرماست، ادامه داد: «پیش از وقوع سیل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی به شهروندان هشدار داده بود. اما باز هم شاهد تردد از این مسیر و بی توجهی به هشدار هواشناسی بودیم. بارش در این مسیر به شکل رگبار پراکنده ادامه دارد.»

 

مدیربحران استان مازندران تاکید کرد: «از شهروندان تقاضا داریم برای تردد از محور سواد کوه که ایمن تر است، رفت و آمد کنند. محور هراز هم به عنوان مسیر جایگزین معرفی شده. اما با توجه به فعالیت سامانه بارشی در عصر امروز (۲۵ خرداد) در محور هراز، لازم است از محور سواد کوه تردد کنند.»

 

بارندگی شدید و بروز سیلاب در ۴۲ کیلومتری محور کندوان سبب بسته شدن این محور پرتردد شمال کشور شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که در اثر این سیلاب ۳ نفر مفقود و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

جاده چالوس -کرج ۱۶۰ کیلومتر است که نیمی از آن مربوط به حوزه مازندران - چالوس (کندوان) است.

 

 

منبع: همشهری
کدخبر: ۵۶۰۸۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر