کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۸۰۷
تاریخ خبر:

سلفی دختر و پسر جوان در خودرو منجر به تصادف مرگبار ‌‌شد

سلفی دختر و پسر جوان در خودرو منجر  به تصادف مرگبار ‌‌شد

ظرف تنها چند ثانیه غفلت و بی‌توجهی به جلو، از زیر شاسی کامیونی که از روبرو می‌آمده سر در می‌آورند

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به تصادف رخ به رخ یک خودرو با تریلر که منجر به فوت یک دختر و پسر جوان شد، گرفتن عکس هنگام رانندگی را علت این حادثه مرگبار عنوان کرد.
 
سرهنگ علی رضایی امروز ۲۳ خردادماه در این باره گفت: متاسفانه در بیشتر موارد شاهد سهل‌انگاری و انجام حرکات نابجا هنگام رانندگی منجر به تصادفات مرگبار هستیم که برخی از این رفتارها استفاده از موبایل حین رانندگی، خوردن و آشامیدن، مشغول شدن به فعالیت‌های فکری همچون حساب و کتاب و در یک مورد اخیر عکس گرفتن از خود هنگام رانندگی است.
 
وی درباره مورد آخر بیان کرد: این حادثه مربوط به زوج جوانی بود که هنگام حرکت در جاده مشغول عکس انداختن با گوشی از خود می‌شوند و ظرف تنها چند ثانیه غفلت و بی توجهی به جلو، از زیر شاسی کامیونی که از روبرو می‌آمده سر در می‌آورند و متاسفانه در دم جان باختند.
 
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره اینکه۴۹  درصد از حوادث جاده‌ای ناشی از غفلت لحظه‌ای و عدم توجه به جلو است، گفت: طبق بررسی‌ها و گفتگوهایی که با مصدومان حوادث رانندگی داشتیم، بسیاری از این افراد آخرین لحظات منجر به حادثه خود را به یاد هم نمی‌آورند و این نشان می‌دهد بیشتر تصادفات ظرف تنها چند ثانیه عدم توجه به جلو و سرعت گرفتن‌های غیرمجاز رخ می دهند.

 

منبع: انتخاب
کدخبر: ۵۶۰۸۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر