کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۶۸۵
تاریخ خبر:

حادثه هولناک برای زوج افغان در آلمان؛‌ تشکیل پرونده در تهران

حادثه هولناک برای زوج افغان در آلمان؛‌ تشکیل پرونده در تهران

زوج افغان برای تفریح به اطراف رود راین رفتند اما فکرش را نمی‌کردند که حادثه مرگباری در انتظارشان است

صبح هفتم خرداد ماه امسال مصادف با بیست و هفتم می 2024 میلادی، اعضای یک خانواده افغانستانی که ساکن کشور آلمان بودند،‌ تصمیم گرفتند به کنار رود راین بروند. آنها در شهر دوسلدورف آلمان زندگی می کردند و صاحب 3 فرزند بودند. آن روز مادر خانواده که زنی 31 ساله بود تصمیم گرفت برای شنا وارد رود راین شود. پدر و بچه ها کنار رودخانه نشسته بودند که ناگهان بچه ها فریاد زدند،‌مادرشان در حال غرق شدن است. پدر 34 ساله خانواده با دیدن همسرش که در آب دست و پا می زد و در حال غرق شدن بود، برای نجات وی به داخل رودخانه پرید. بچه ها وحشت زده منتظر بودند که پدر،‌مادرشان را نجات بدهد اما خبر نداشتند که قرار است حادثه دردناکی رقم بخورد. هنوز دقایقی از پریدن پدر به داخل رودخانه نگذشته بود که وی ناپدید شد. شاهدان با دیدن این صحنه با نیروهای امدادی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. طولی نکشید که امدادگران در آنجا حاضر شدند و عملیات جست و جو برای پیدا کردن زوج جوان که هردو ناپدید شده بودند، آغاز شد.

 

در یک قدمی مرگ

جست وجو هم از طریق هلی کوپتر ادامه داشت و هم از طریق قایق. هرچند که عملیات جست و جو به یافتن پیکر نیمه جان زن جوان منجر شد و او علائم حیاتی داشت اما پس از انتقال وی به بیمارستان، قلب زن جوان از تپش ایستاد و او به کام مرگ رفت. از طرف دیگر جست و جوها برای یافتن مرد گمشده در رود راین ادامه داشت اما ساعت ها گذشت و تلاش ها بی نتیجه ماند. این نخستین حادثه نبود چرا که در روزهای اخیر، مردی جوان که برای آب تنی به رودخانه رفته بود،‌ناپدید شد. همچنین زنی که در حال اسکی روی آب بود به داخل آب افتاد و هرچند که شوهر وی برای نجاتش به داخل رود پرید اما نتوانست وی را پیدا کند و نجاتش بدهد.

 

در تهران

صبح دیروز خانواده زن جوان در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و از بازپرس درخواست کردند تا اقدامات قانونی برای انتقال جسد دخترشان به ایران انجام شود. خانواده وی، از سالها قبل به ایران مهاجرت کرده و در یکی از محله های تهران زندگی می کردند. درخواست آنها این است که جسد دخترشان به ایران انتقال یابد تا در تهران به خاک سپرده شود. حالا بازپرس جنایی قرار است مکاتبات لازم برای انتقال جسد زن جوان به ایران را از طریق اینترپل انجام بدهد.

 

منبع: همشهری
کدخبر: ۵۶۰۶۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر